27/12/07

Tραγούδια που με αγγίζουν - Μπλογκοπαίχνιδο

Με μία μικρή καθυστέρηση και κατόπιν ευγενικότατης πρόσκλησης / πρόκλησης της φίλτατης Roadartist, παρουσιάζω κι εγώ κάποια από τα τραγούδια που με αγγίζουν.

Από πολύ μικρός συνδέω μονίμως καταστάσεις, εποχές, γεγονότα και πρόσωπα με κάποιο τραγούδι η μελωδία οπότε η επιλογή ήταν πολύ δύσκολη και σίγουρα αδικώ πολλά άλλα κομμάτια που δεν αναφέρω.

Τραγούδια που έχεις σιγοτραγουδήσει, που πολλές φορές πιστεύεις πως έχουν γραφτεί για σένα, και με το που ακούς τις 3 πρώτες νότες τους είναι ικανά να σε ταξιδέψουν σε διάφορες αναμνήσεις του παρελθόντος με έντονες εικόνες και συναισθήματα.

Κάποια από αυτά είναι:





















Η σκυτάλη λοιπόν στους : if.. ιγένεια, surrealist, ghosthunter, cinestef, σπίθας, λακων, natalia, Pan, stef, iLias, skouliki, stereotype, πνευμα, equilbrium, down the rabbit hole, dokisisofi, fish-bait, kostantinos και σε όσους άλλους δεν έχουν παίξει ακόμα!!!!

59 πλοηγήσεις:

Roadartist είπε...

..είπαμε να μας παρουσιάσεις 2, 3 αγαπημένα σου τραγούδια, εσύ έφτιαξες ολόκληρη συλλογή! Πλάκα κάνω! Κάποια απο αυτά ειναι και πολύ αγαπημένα δικά μου! Όμορφες επιλογές, όλες μια και μία! Τα άκουσα όλα :) Καλό σου βράδυ και σε ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή της πρόσκλησης-πρόκλησης.. Φιλιά.

If...ιγένεια είπε...

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση :) Θα προσπαθήσω να ποστάρω σύντομα.

Axis Mundi είπε...

@roadartist, Καλλιτέχνιδα του δρόμου μου, ποιος μίλησε για περιορισμούς;;;;
και να φανταστείς πως τα περιόρισα!! :)))
Σ' ευχαριστώ που τα άκουσες όλα όλα!!

Axis Mundi είπε...

@if.. ιγένεια, παρακαλώ! θα χαρώ να ακούσω και τις δικές σου μουσικές επιλογές! (και μην περιοριστείς σε ένα δύο!!!)
:))))

konstantinos είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

Σε πρώτη φάση, παραπέμπω στην ετικέτα "αγαπημένες μουσικές" όπου μέχρι στιμής έχω 8 τραγούδια που...αγαπάω!!

Surrealist είπε...

Μου ήταν δύσκολο να ανταποκριθώ άμεσα στην πρόσκληση διότι δεν μου ήταν αρκετό να ακούσω τα τραγούδια μία φορά, είναι από εκείνα που μιλάνε στις αναμνήσεις, εξάρουν παλιές κουβέντες του εαυτού σου σε εαυτό, σου φέρνουν μία ΜΕΛΩΔΙΑ : των συναισθημάτων... Τι να πω, Marrianne Faithfull, So Sad? Αγαπημένη (Mick Jagger αγαπημένη φωνή...) ΟΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ και ευτυχώς που τα έβαλες μαζεμένα... Οι σκέψεις πάντα μαζεμένες έρχονται, εμείς αν δυνατόν τις ξεχωρίζουμε...
Jasmin Archer, Sleeping Satellite?

Όλα έχουνε να πουν, όλα τους πόσα μου θυμίζουν.

Θα ξαναπεράσω να ακούσω, έστι για ανάσα νοσταλγίας και άγγιγμα σκέψεων.

Thanks!!

GhostHunter είπε...

βρε s, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Θα προσπαθήσω κάποια στιγμή να τα βρω.
Σε προειδοποιώ όμως...
Τα δικά μου θα είναι πολύ πιο.. δυναμικά...
Αν και πολλά από αυτά που έβαλες είναι και δικά μου αγαπημένα.
(Κουκλάρα η Νικολ στο τελευταίο...)

Pan είπε...

Καλησπέρα s.

Ευχαριστώ και στο σπίτι σου για την πρόσκληση.

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτό που οι Άγγλοι λεν diversity των επιλογών σου. Δεν χρησιμοποιώ την λέξη από ψώνιο, απλά μου φαίνεται ότι περιγράφει καλύτερα αυτό που θέλω να πω από τις αντίστοιχες Ελληνικές.

Και τώρα μπαίνω στο λούκι να ανεβάσω τις δικές μου!

Να είσαι καλά, καλό βράδυ.

Natalia είπε...

καλησπέρα s

τα τραγούδια σου όλα υπέροχες μελωδίες...

ευχαριστώ για την πρόσκληση, ξεκίνησα ήδη να σκέφτομαι κάποιες επιλογές(με δυσκολία θα έλεγα)

θα ανταποκριθώ μάλλον εφέτος... :)

χρόνια πολλά

Sotona Dos είπε...

Eτοιμος και εγω!

Sotona Dos είπε...

A! δεν πιστευω να ζητησεις και τιποτα δικαωματα δικαστικα Κυριος...

Equilibrium είπε...

Σε ευχαριστώ S για την τιμητική πρόσκληση. Τα τραγούδια είναι όντως απεριόριστα. Και τα είδη. Να φανταστείς έχω 5-6 λίστες αναπαραγωγής στο wmp ως προς το είδος και κάθε λίστα 30-40 κομμάτια. Οπότε προς το παρόν θα σε παραπέμψω στο μουσικό σεντούκι μου στο μπλογκ μου, που είναι τα αγαπημένα μου αυτή την περίοδο... καληνυχτώ!

iLiAs είπε...

Οτιδήποτε σε Πλούταρχο και Μαρινέλλα και εχεις βρει τ' αγαπημένα μου τραγούδια!
Μελωδική καλημέρα :)

Μετεωρίτης είπε...

bravissimo!!!!!!

πολύ ωραία όλα!!
Ειδικά το your song...!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ταξιδιάρη!!
Και του χρόνου να'μαστε καλά,
με περισσότερες μουσικές,
περισσότερα χαμόγελα,
περισσότερα ταξίδια
(εσωτερικά και μη..)

ΦΙΛΙΑ!

Axis Mundi είπε...

@konstantinos, και 8 μια χαρά είναι. Αλλά γιατί δεν κάνεις μια προσπάθεια για το οπτικοακουστικό (που είναι και το νόημα του παιχνιδιού);; :))

Axis Mundi είπε...

@surrealist, μου είναι πολύ δύσκολο να σου απαντήσω μετά τα τόσο όμορφα λόγια σου και θα σου πω απλά ένα μεγάλο ευχαριστώ, όχι μόνο που σου άρεσαν αλλά και που κατάφεραν να σε ταξιδέψουν κι εσένα. Περιμένω λοιπόν τα δικά σου!

Axis Mundi είπε...

@ghosthunter, ευχαριστώ για την προειδοποίηση αλλά ποιος σου είπε πως δεν μ'αρέσουν τα δυναμικά;;;
Η νικόλ όντως καταπληκτική αλλα και μοναδική ερμηνεία σ'αυτόν τον ρόλο! Για να δούμε για να δούμε!!

Axis Mundi είπε...

@pan, εγώ σ'ευχαριστώ που δέχτηκες την πρόσκληση :) Μη σου κάνει εντύπωση το diversity, γιατί 1ον πιστεύω πως ακούω πολλά διαφορετικά είδη μουσικής και δεύτερον το αντίθετο θα το βαριόμουν! Επίσης πολλές φορές μπορεί ένα τραγούδι απο μόνο του να μην του δίναμε σημασία αλλά σε συνδυασμό κάποιας κατάστασης να γίνει το αγαπημένο μας. Συμφωνείς;
Αντε, μπες στο "λούκι" κι εσύ να δούμε τι θα ακούσουμε!!!
Καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@natalia, Σ' ευχαριστώ! Είναι όντως δύσκολο να διαλέξεις μόνο λίγα απο τα κομμάτια που σε αγγίζουν. Να ανταποκριθείς φέτος αλλά πρόσεχε γιατι έμειναν μόλις λίγες μέρες!!!!
Θα περιμένω να σε ακούσω λοιπόν! ;)

Axis Mundi είπε...

@stereotype,
1. έτοιμος;;; πάω να σε ακούσω!

2. Ααα δεν ξέρω, πολύ copy paste βλέπω και θα το σκεφτώ!! ;))

ΥΓ: πολύ ωραίες οι επιλογές σου

Axis Mundi είπε...

@equilibrium, παρακαλώ! ;) Λίστες ολόκληρες κι εγώ και ήταν δύσκολο. ωραίες και οι δικές σου επιλογές ακόμα κι αν είναι στο σεντούκι.
Καλησπέρες.

Axis Mundi είπε...

@ilias, Μην πας να την γλιτώσεις έτσι, περιμένω να ανταποκριθείς κι εσύ στην πρόσκληση ακόμα κι αν βάλεις μόνο μαρινέλλα και πλούταρχο!! Μελωδική καλησπέρα!

Axis Mundi είπε...

@μετεωρίτης, σ' ευχαριστώ και καλώς ήρθες και πάλι στην τροχιά!!!!! Το your song το άφησα τελευταίο επίτηδες!
Και οι δικές σου επιλογές είναι εκτός απο τέλειες και πολύ ψαγμένες (ως όφειλες!).
Όσο για τις ευχές σου.. το ευχαριστώ θα ήταν λίγο, οπότε ανταποδίδω με τις ίδιες ακριβώς ευχές!
Πάντα τέτοια!
Φιλιά

Equilibrium είπε...

"Τι ζώδιο είσαι?.. Έχεις αγωνία τί σου επιφυλάσσει το δίσεκτο?.." Όλες οι απαντήσεις στον καζαμία μου. χαχα

Surrealist είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Surrealist είπε...

Εγώ σ΄ευχαριστώ που ξαναπέρασα να ακούσω πάλι...
Τα δικά μου αν και πρέπει να είναι άλλα, διαφορετικά για να ακούω και εδώ και εκεί... σιγά σιγά-καινούργια είμαι ακόμα.
Καληνύχτα!

iLiAs είπε...

..μα δεν απέφυγα τίποτα. Σου είπα ποια τραγούδια μου αρέσουν.
Το στυλ του blog μου είναι συγκεκριμένο, αν εννοείς ότι περιμένεις να τα δεις εκεί αναρτημένα. :)

Καλησπέρα! :)

Fish-bait είπε...

Την καλησπέρα μου και τις ευχές μου για τον καινούργιο χρόνο. Ευχαριστώ πολύ πολύ για την προσκλησούλα! Τα τραγούδια είναι πάαααααααααρα πολλά αλλά ίσως κάποια στιγμή κάτσω να τα αναρτήσω. ;-)

Φιλιά! :0)

πνευμα είπε...

Υπέροχες οι μουσικές σου επιλογές!

Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και επιφυλλάσομαι απο το νέο έτος να μοιραστώ μαζί σας τα δικά μου.

Χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

..λοιπόν φίλε μου..οκ!
το πρώτο σε ενημερώνω (ποστ μου) είναι συλλεκτικό..και έκανα αμάν για να το βρώ.
Η πρώτη σου επιλογή ..μαζίσου !
Ωραία τα κομμάτια ..δεν είχα αμφιβολία-)
Ευχαριστώ για την πρόσκληση και...
Καλή πρωτοχρονιά νάχουμε !

Λακων είπε...

Όμορφα τα κομμάτια. U2 και Red hot chili peppers από τους αγαπημένα μου γκρούπ. Φυσικά απάντησα και εγώ στην πρόσκληση σου. Μην περιμένεις τίποτα εντυπωσιακό..

Axis Mundi είπε...

@equilibrium, θα παω να δω, αν και δεν ασχολουμαι με ζωδια :))

Axis Mundi είπε...

@surrealist, Σ'ευχαριστώ που ξαναπέρασες. Ακόμα το σκέφτομαι μήπως προσθέσω κι άλλα, αλλά μετά θα γίνει κάτι σε μουσικό κανάλι το μπλογκ μου :))
Μουσικές καλησπέρες και περιμένω τα δικά σου!

Axis Mundi είπε...

@ilias, Μα πλάκα έκανα :) καταλαβαίνω απόλυτα, άλλωστε ένα παιχνίδι είναι μόνο. Πολλές καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@fish-bait, παρακαλω!!! είναι όντως πάρα πολλά τα τραγούδια και μάλλον αυτή ειναι και η πρόκληση! Να τα αναρτήσεις όμως και να μοιραστείς κι εσυ μαζι μας αυτά που σε αγγίζουν!
Θα περιμένουμε!

Axis Mundi είπε...

@πνευμα, λοιπόν δεσμεύτηκες!! περιμένουμε ανάρτηση αρχές του χρόνου! Τις καλύτερες ευχές μου για το 2008!!

Axis Mundi είπε...

@σπίθας, τα είδα και απάντησα! το πρώτο όντως πρέπει να είναι συλλέκτικο :))) Σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι μια πολύ καλή χρονιά με ο΄τι καλύτερο!!!

Axis Mundi είπε...

@λακων, Σ'ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης, την είδα και μάντεψε;;;; τελικά εντυπωσιάστηκα!!!

If...ιγένεια είπε...

Δεν θα μπορούσα να περιοριστώ στο θέμα μουσική.. ;D

Surrealist είπε...

Νά μαστε ξανά για καλή Πρωτοχρονιά και φυσικά καλή χρονιά! Κάντο και μουσικό κανάλι δικό σου είναι το blog, εξάλλου απ΄όσα είδα ακούνε πολλοί φίλοι.
Αν ακόμα δεν έβαλα τραγούδια είναι καθαρά για τεχνικό πρόβλημα, που θεωρώ ότι όταν βρεθεί ο χρόνος θα λυθεί.
Να είσαι καλά και για την παρότρυνσή σου, ναι κάποια στιγμή θα βάλω και μουσική.

Ευτυχισμένο 2008!

Skouliki είπε...

καλη χρονιααααααααααααααααααααααα


εν καιρο θα το παιξω το παιχνιδακι

να ηρεμησω πρωτα απο τις κρεπαλες

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Περνάω και τα ακούω...(ξέρεις, είναι ωραία να ακούς "επιλέγμένα" τραγούδια.
Το προτελευταίο..πολύ καλό...
είναι οι coldplay?
Καλή χρονιά νάχουμε και ότι επιθυμείς..
Ξέρεις με την πρόσκληση, αφορμή πήρα.... "σκαλίζεις"

Dr_MAD είπε...

Καλή Χρονιαααα ;-)
Eύχομαι πάντα γερός και μακριά παό το συνάφι μας. Πολλά πολλά όνειρα που θα βγουν αληθινά και ένας μεγάλος έρωτας που θα κρατήσει για πάντα (καλά κοψε κάτι να εχεις να ευχεσαι και του χρονου)

PS: Το σχόλιο μου εδώ δεν το βλεπω, ενώ ειχα αφησει νομιζω... Παει! ο γιατρος ταχασε λλλεμε

musicbug είπε...

Kali Xronia!!!
Poly omorfo post, ki akoma pio omorfa ta tragoudia pou parousiazeis, einai ola ena ki ena:-)

Μετεωρίτης είπε...

Καλησπέρες!!!
Είμαι στο γραφείο και βαριέμαιαιαι....

Άντε, ανέβασε κανένα post-άκι!!

Φιλιά πολλά
και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ-ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!

(του χρόνου, βλέπουμε!)

(Aν όλα είναι καλά, Απρίλη πάω ΠΑΡΙΣΙ, ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙ !!!!!!!)

Sotona Dos είπε...

Παλι πηρες τους δρομους?

If...ιγένεια είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!

Axis Mundi είπε...

@Surrealist, Έχεις ένα δίκιο σ' αυτό και εφόσον η μουσική είναι ένα μεγάλο κομμάτι μου δεν θα μπορούσε να μην υπάρχει σ'αυτόν τον χώρο. Θα συνεχιστεί λοιπόν σε όποια μορφή...
Εύχομαι να ξεπεράσεις τα τεχνικά προβλήματα σύντομα και να μοιραστείς μαζί μας τις δικές σου μελωδίες.
Δεν λέω καλή χρονιά γιατι νομίζω το κάλυψα στην επόμενη ανάρτηση οπότε θα μας ευχηθώ Καλή "καθημερινή" Χρονιά να έχουμε!

Axis Mundi είπε...

@skouliki, Τις καλύτερες ευχές μου! Να αφήσεις "τα"ξίδια και να συγκεντρωθείς στο παιχνιδάκι! άντε!

Axis Mundi είπε...

@Σπίθας, Με χαροποιεί ιδιαίτερα αυτό!! Να περνάς όσο συχνά θες και να τα ακούς.
Το προτελευταίο είναι οι coldplay.
Αν το σκάλισμα δίνει αφορμή για μουσική τότε να γίνω γλύπτης με μεγάλη χαρά!

Axis Mundi είπε...

@mad, Τρελλόγιατρε να σαι πάντα καλά και αχρείαστος! Ε οχι, Τις ευχές να μην τις κόβεις αλλά να μου τις λές καθημερίνα αν θέλεις!!

PS: Δεν είδα κάποιο σχόλιο σου, και μην προσπαθείς να με κάνεις τον επόμενο ασθενή σου!

Axis Mundi είπε...

@musicbug, Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ μουσικό σκαθάρι, και ελπίζω να μην απογοητεύτηκες που δεν έβαλα Σελίν έτσι;
Άντε σειρά σου τώρα με τις δικές σου επιλογές! Τις ευχές μου για το 8.

Axis Mundi είπε...

@Μετεωρίτης, Καλησπέρες!!!Επειδή είσαι γραφείο δηλαδή να ανεβάσω;;;
Η επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε βέβαια πρίν δω το σχόλιο σου. Ευχόμαι το ίδιο και για όλες τις υπόλοιπες επιθυμίες σου!
Παρίσι ε;;; Τώρα ξύνεις πληγές!!! *ελπίζω να ακούνε μερικοί μερικοί*

Axis Mundi είπε...

@stereotype, εμμ.. περίπου, δηλαδή.. να.. πως να στο πώ... απλά.. Είμαι εδώ!

Axis Mundi είπε...

@if.. ιγένεια, Να σαι καλά!!! Τις καλύτερες ευχές μου με υγεία και αγάπη αλλά και πολλά χαμόγελα γιατί κι αυτά χρειάζονται στη ζωή μας.

Cinestef είπε...

Χελλόου κι από εδώ...
Καλά, λέμε, στην συλλογή τραγουδιών που έχεις ποστάρει, συμπεριλαμβάνονται και κάποια από τα δικά μου αγαπημένα κομμάτια.
Ετοιμάζω ανάρτηση...
;-)

Axis Mundi είπε...

@cinestef, Αυτό είναι πολύ ευχάριστο, να μου πεις και πια είναι όμως για να ξέρω!! περιμένω την ανάρτηση!!
Χελλόου του γιού του!

Cinestef είπε...

Θα σου πω ποια κομμάτια είναι...
Της Faithful. Από τότε που την ανακάλυψα όταν την άκουσα να τραγουδάει το "Ballad of Lucy Jordan" στην ταινία "Montenegro" την λάτρεψα. Αυτή η γλυκιά μελαγχολία της κάτι μου κάνει.
Τι να πω τώρα για τους U2... sigh!
To Hijo... ονειρεμένο. Και οι Mecano υπέροχοι γενικά.
Η Midler... ανατριχιαστική ερμηνεία ενός τραγουδιού που άφησε εποχή τότε που βγήκε η ταινία.
Τώρα τι να πω στον συνδυασμό Γιούαν/Νικόλ/Λούρμαν. A match made in heaven. Το απόλυτο κινηματογραφικό όνειρο. Σκηνή ανθολογίας κατ'εμέ... πολλάκις παιγμένη στο ηχοσύστημα [στην διαπασών.] Και ο Ντομίνγκο ως the man on the moon...άπαιχτο!
Αυτά S.
Σ

Surrealist είπε...

Τα προβλήματα ξεπεράστηκαν, αν κάνεις μία βόλτα, από καιρό έχω κάποιες μουσικούλες μου και στο Rondo και στο Αποσυμπίεση, σε διαφορετικά post-post :}
Δηλώνω τη χαρά μου τη σχετική με τις μουσικές σου αναρτήσεις και ασφαλώς την καλησπέρα μου!