4/1/08

Νούμερα


Και ενώ το 8 διαδέχεται το 7 όπως το 9 θα διαδεχθεί το 8, τα χρόνια περνούν δίπλα μας σαν νούμερα.
1η Ιανουαρίου, οριοθετημένο σημείο εκκίνησης οπού και η πλειοψηφία μας θα κάνει την ανασκόπηση του 7 αλλά και τις προβλέψεις της για το 8 σαν μια προσωπική απογραφή / παραγγελία.
Φέτος έχουμε 8, άρα μας δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία να κάνουμε ο,τι δεν κάναμε, να διορθώσουμε, να αλλάξουμε, να καλυτερέψουμε, να βάλουμε στόχους... Απολογισμοί και αποφάσεις, όλα χωρισμένα και καταταγμένα ημερολογιακά ξεκινώντας πάντα από το ίδιο σημείο εκκίνησης! όχι πριν, όχι κατά την διάρκεια της χρονιάς.
Γιατί όμως να μην αλλάζουμε και τις μέρες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο;
Γιατί να μην εκμεταλλευόμαστε το χθες για να φτιάξουμε το σήμερα και κατά συνέπεια να αλλάξουμε το αύριο;
Πως είναι δυνατόν η ανάγκη του απολογισμού αλλά και της αλλαγής, της ανανέωσης και της ελπίδας να παρουσιάζεται μόνο μία φορά τον χρόνο;
Μια αριθμημένη περίοδος γίνεται αιτία κινήτρου για διόρθωση αλλά και επίλυση απλών καθημερινών πράξεων.
Εύχομαι χρόνια καλά και καθημερινά σε όλους

31 πλοηγήσεις:

roadartist είπε...

Λοιπόν! Ακριβώς "αυτό" σκεφτόμουν και εγώ αυτές τις μέρες!
Και προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου οτι εφέτος θα είμαι διαφορετική.. οτι αυτοί οι στόχοι που γράφεις θα υπάρχουν στο μυαλό μου σε όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο για αυτή τη πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου.
Θες να είμαι ειλικρινής? Φοβάμαι οτι δυστυχώς δεν θα τηρήσω την υπόσχεση αυτή .. Αλλά θα το προσπαθήσω τουλάχιστον..
Μακάρι η κάθε μέρα μας να ήταν και μια νέα αρχή!
Ουσιαστικά είναι μια νέα αρχή..αλλά δεν το καταλαβαίνουμε.. ή δεν το συνειδητοποιούμε.. Εύχομαι πολλές καλές καθημερινές .. 'πρωτοχρονιάρικες" αρχές σε όλους μας .. :)

iLiAs είπε...

..κάθε μέρα μια νέα αρχη, ένα καινούργιο ξεκίνημα..το θέμα είναι να μη γινόμαστε και ΄μεις "νούμερα".

Καλο βράδυ :)

Surrealist είπε...

Με βρίσκει σύμφωνη η λογική σου διατύπωση...
Γιατί να μην αρχίσουμε τις αλλαγές από μικρά, απλά και καθημερινά. Πρωτα με τα δικά μας, τον εαυτό μας, μετά με τους οικείους, και τελος με το σύνολο - για καλό του συνόλου - διότι όλο αυτό επιστρέφει πάλι σε μας τους ίδιους, στον εαυτό μας.
Κατόπιν εκείνος δεν θα έχει την δικαιολογία, καμία δικαιολογία...
Γιατί ανασκόπιση με το τέλος... την αρχή... του χρόνου.
Ο χρόνος είναι πάντα δικός μας, κάθε λεπτό.
Ας τον εκμεταλευτούμε.
Γιατί να μας εκμεταλεύεται;

το κλείνω εδώ γιατί είναι μεγάλη αυτή η συζήτηση... Ο χρόνος για τον χρόνο-τον χρόνο μας...

Την καλησπέρα μου!

Cinestef είπε...

S!
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου και με τα σχόλια των παιδιών παραπάνω.
Άλλωστε, κάθε μέρα ξεκινάει μια νέα χρονιά...
Καλώς σε βρήκα και πάλι.
Καλημέρα και καλή χρονιά και ετοιμάζω την ανάρτηση για την πρόσκληση που μου έστειλες με μια μικρή παραλλαγή μιας και είχα προ καιρού ανάλογη πρόσκληση από τον φίλο Λόκχαρτ.
:-) Σ

Axis Mundi είπε...

@roadartist, Αυτό ακριβώς εννοούσα κι εγώ. Και ακόμα κι αν είναι δύσκολο να το τηρήσουμε πρέπει πάντα να το προσπαθούμε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η προσπάθεια αρκεί για να μας κάνει να το καταφέρνουμε. Μια σκέψη είναι μόνο αν το καλοσκεφτείς. Απλά πράγματα.
Seize the day αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα του δρόμου. :)

Axis Mundi είπε...

@ilias, σ'αυτό δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω! Τώρα το μόνο που μένει είναι να μην κάνουμε και την καθημερινότητά μας νούμερο.
Καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@surrealist, κάθε λεπτό όπως ακριβώς είπες. Όλα δικά μας, όλα δικά του. Λιγότερο άγχος, λιγότερα λάθη και λιγότερες απολογίες. Ας προσπαθήσουμε να το εκμεταλλευτούμε λοιπόν. Έχεις δίκιο είναι πολύ μεγάλη συζήτηση... σ' ευχαριστώ που πέρασες!
Την καλησπέρα μου!

Axis Mundi είπε...

@cinestef, καλώς μας ξανάρθες! Κάθε μέρα πρωτοχρονιά μ' άλλα λόγια. Δεν είναι και τόσο άσχημο αλλά ούτε και δύσκολο τελικά.
Τέλεια, θα περιμένω να ακούσω την παραλλαγμένη απάντηση στην πρόσκληση μου! :)))
Σ' ευχαριστώ.

Cinestef είπε...

Καλησπέρα S!
Για άλλη μια φορά ταυτόχρονα ονλάιν μαζί. Σε λίγο θα αναρτήσω το ποστ το οποίο με παίδεψε κάπως γιατί δεν έβρισκα το συγκεκριμένο τραγούδι στο γιουτιούμπ και το πήρα κατευθείαν από το ντιβιντί. Ελπίζω να σου αρέσει.
Σ

Axis Mundi είπε...

@cinestef, καλησπέρα Σ. Για ακόμη μια φορά ναι :))
Αντε άντε περιμένω να δω τις επιλογές σου. Να υποθέσω στο tickle my soul θα το βάλεις ε; :)

Cinestef είπε...

Ναι, στο Τικλ. Και δεν είναι επιλογές... ένα τραγούδι είναι μόνο... θα δεις.
Φιλιά!

kalynama είπε...

Εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι γεμάτη δημιουργία... Να είναι γεμάτη από στιγμές οι οποίες στο τέλος της θα μας κάνουν να χαμογελάμε...για όσα πέρασαν και για όσα θα έλθουν.

Βέβαια πάντα θα μένει κάτι να πραγματοποιήσουμε τις επόμενες χρονιές. Έτσι είναι η ζωή....

Να είσαι καλά! Καλή χρονιά να έχεις με όσα λαχταράς στη ζωή σου...

Καλό βράδυ να έχεις :-)))

ΩΣΗΕ είπε...

ά, εδώ πάει το ''καθημερινά'' έ;

Δύσκολο το εγχείρημα φίλε αλλά όταν πετύχει πλησιάζεται η τελειότης. Κάποτε μου είπε ένας γέρων: ''να ξυπνάς σα να πρόκειται το βράδυ να πεθάνεις και να κοιμάσαι σα να πρόκειται να μη ξυπνήσεις ποτέ. Τότε θα γίνεις τέλειος''. Το κρατάω από τότε στο μυαλό... μα ποτέ δεν κατάφερα να το εφαρμόσω. Είναι κάτι σαν τον ...ουτοπικό σοσιαλισμό του Όουεν. Πρακτικά ανεφάρμοστο δηλαδή.

Αφήνω κραυγή φαλκονιού στη νέα και όμορφη γειτονιά που φτερουγίζω. Θα τα λέμε. Καλό βράδυ και καλή βδομάδα

Equilibrium είπε...

Από το στόμα σου και στου... μυαλού μας (ή μήπως της καρδιάς μας;) τ' αυτι! να κάνουμε την κάθε μέρα μας σαν να'ναι η τελευταία και γι'αυτό εξόχως διαφορετική κι όμορφη

με υγεία για σένα και τους δικούς σου όλο το 08!!

Surrealist είπε...

Την καλημέρα μου, επιτέλους αποκαταστάθηκε η μουσική...
Ακόμα δεν έβαλα πολλά όπως έιχες προτείνει, αλλά σιγά σιγά, εξάλλου είπαμε ο χρόνος, μεγάλη συζήτηση, δίκιο έχεις, έχουμε...

Σ΄ευχαριστώ!

Λακων είπε...

Δεν μου μένει παρα να συμφωνήσω με τις απόψεις σου αλλά και με αυτούς που σχολίασαν.
Λιγότερα νούμερα να πω και εγώ και προτεραιότητα στον άνθρωπο.

Μετεωρίτης είπε...

ναι, ναι, ναι...
Κι εγώ έβγαλα μπλοκάκι, έξυσα τη μύτη του μολυβιού και κάθισα να γράψω μερικά πράγματα που θέλω να διορθώσω...

Έσπασε η μύτη του μολυβιού... χτύπησε το τηλέφωνο... ξέχασα ανοιχτό το μπλοκ... γύρισα σπίτι... ο χρόνος είχε αλλάξει... έσκισα την σελίδα, κοιτάχτηκα στον καθρέφτη, απογάσισα να με αγαπήσω όπως είμαι και μου ευχήθηκα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Απολογισμός;
Ναι, αλλά για τους... λογιστές!!

Τα δικά μου βιβλία είναι "καθαρά" οπότε όποιος και να μου την πέσει, θα τον κοιτάξω κατάματα!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

Axis Mundi είπε...

@kalynama, Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Δημιουργική καθημερινή χρονιά και σε σένα με ό,τι πραγματικά επιθυμείς. Πολλά χαμόγελα.

Axis Mundi είπε...

@ωσηε, έχεις απόλυτο δίκιο μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση ακόμα και η απλή προσπάθεια μπορεί να κάνει την διαφορά. Δύσκολος και μάλλον άπιαστος προορισμός η ουτοπία αλλά όχι και το ταξίδι προς αυτήν. Σ' ευχαριστώ για την πτήση σου στην γειτονιά μου και ανταποδίδω κι εγώ με πολλά φτερουγίσματα επίσης στα μέρη σου.

Axis Mundi είπε...

@equilibrium, τις ευχές μου για το 8 για το 9 και για κάθε άλλο νούμερο αλλά προπάντων για την κάθε μέρα σου. Να σαι κι εσύ πάντα καλά.

Axis Mundi είπε...

@surrealist, Καλή σου μέρα! Χαίρομαι που τα κατάφερες με την μουσική και να πω επίσης πως η επιλογές σου είναι εξαιρετικές! Πολυαγαπημένη η melissa

Antoine είπε...

s,

Ξαφνιάζομαι όταν με επισκέπτονται τέτοια άτομα -εννοώ με τόσες γνώσεις σε θέματα τέχνης και πολιτισμού. Αλλά το προφίλ σου δε μου λέει κάτι παραπάνω από σένα παρά μόνο το ψευδώνυμό σου "s"...

Axis Mundi είπε...

@λακων, "λιγότερα νούμερα και προτεραιότητα στον άνθρωπο" νομίζω πως με κάλυψες απόλυτα! Καλησπέρες!

Dr_MAD είπε...

Πραγματικά αυτό είναι το νόημα που πρέπει να πιάσουμε όλοι. Κάθε μέρα είναι μια νέα αρχή. Κάθε λεπτό. Κάθε στιγμή. Τα νούμερα επινοήθηκαν μόνο και μόνο για να περιγράφουμε. Οχι για να αλλάζουμε, πόσο μάλλον να ζούμε. Το πόσο σχετικός είναι ο χρόνος, και καθόλου unique, μπορείς να το αντιληφθείς από τα δεκάδες ημερολογια που υπήρξαν και υπάρχουν στον κόσμο. Ο χρόνος είναι σχετικός και τα ρολόγια άχρηστα (κλεμμένος δανεικός στίχος χεχε). Καλημέρες

Axis Mundi είπε...

@μετεωρίτης, αυτό που περιγράφεις είναι γαλήνη και ουτοπία όπως γράψαμε παραπάνω. Δεν έχω να ευχηθώ τίποτα λιγότερο από το να παραμείνεις πάντα έτσι!!!! Άντε να μπούμε και οι υπόλοιποι σε τέτοιες τροχιές μετεωρίτη μου!
Καλησπέρα!!

Axis Mundi είπε...

@antoine, με τον ίδιο τρόπο που ξαφνιάζομαι όταν πέφτω σε αντίστοιχα ιστολόγια όπως το δικό σου! Τι θα μπορούσε να πει παραπάνω το προφίλ μου; Άλλωστε στο διαδίκτυο είμαστε. Το σημαντικό εδώ είναι να μεταφέρουμε αυτά που μας περιγράφουν και μας εκφράζουν μέσω των αναρτήσεων. Καλώς ήρθες!

Axis Mundi είπε...

@mad, Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Τι είναι ο χρόνος χωρίς εμάς άλλωστε;; τα ημερολόγια μπορεί να τον καταγράφουν εμείς όμως τον ζούμε έτσι δεν είναι; Πολλές καλημέρες!

Cinestef είπε...

Έκανα μια βόλτα.
Είδα φως και μπήκα.
Καλησπέρα!

Natalia είπε...

πολύ ωραία η σκέψη σου για πιο συχνή ανάγκη απολογισμού...

καλά τα πας και με τα νούμερα...

καλή χρονιά

Axis Mundi είπε...

@cinestef, το φως πάντα αναμμένο εδώ για να σας υποδέχεται! Καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@natalia, αν το εφαρμόζαμε καθημερινά δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν η ανάγκη του απολογισμού. Αν και δεν είμαι σίγουρος σε πια νούμερα αναφέρεσαι σ' ευχαριστώ :)) Καλή χρονιά να έχεις