9/1/08

Μη κοιμηθεί κανείς

Η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στα όνειρα.
Στα όνειρα τα οποία μας ταξιδεύουν, μας χαμογελούν και μας χαρίζουν αισιοδοξία.
Σ' αυτά τα όνειρα που πολλές φορές είναι πολύ πιο δυνατά από την πραγματικότητα.
Και όσο θα υπάρχουν τέτοια όνειρα Nessun Dorma - Κανείς δεν θα "κοιμάται".

36 πλοηγήσεις:

Roadartist είπε...

Απο τις πιο αγαπημένες μου ταινίες.
Και διάλεξες μια απο τις πιο όμορφες σκηνές της ταινίας..
Είχα πολύ καιρό να τη δω..
Κοσμικέ άξονα να είσαι καλά. Με παρέσυρες σε αυτό το 'ταξίδι' στο όνειρο, και πραγματικά ήταν ό,τι έπρεπε για αυτό το απόγευμα. Μάλλον ήταν δώρο :) Καλό σου βράδυ.

πνευμα είπε...

Τα ομορφότερα όνειρα είναι αυτά που κάνουμε με μάτια ανοιχτά...

Σε ευχαριστώ που μου το θύμισες

Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος με τα ονειρα αποκτά αισιοδοξία και κουράγιο για να συνεχίσει την προσπάθεια του.
Χωρίς τα όνειρα (αυτά που κάνουμε με μάτια ανοικτά όμως) δεν θα ήταν η ζωή των ανθρώπων η ίδια με τώρα.

GhostHunter είπε...

Εκπληκτική μουσική...

Το πιστεύεις ότι κάτι αντίστοιχο έβλεπα συνέχεια μικρός?

Axis Mundi είπε...

@roadartist, αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα του δρόμου χαίρομαι που σου άρεσε και που κατάφερε να σε πάρει μαζί του σ' αυτό το "ταξίδι". Είναι επίσης μια από τις αγαπημένες μου ταινίες και νομίζω θα συμφωνήσεις πως η θλιβερή ιστορία αυτή περνάει το μήνυμα της ανθρώπινης "θέλησης" αλλά και της "αισιοδοξίας" μέσω αυτού του ονείρου. Να σαι καλά RA.

Axis Mundi είπε...

@πνευμα, Συμφωνώ και συνυπογράφω σ' αυτό! Εγώ σ' ευχαριστώ. Καλησπέρα.

Axis Mundi είπε...

@akon, έτσι ακριβώς είναι. Αρκεί μόνο να το θυμόμαστε και να το αξιοποιούμε όσο μπορούμε.

Axis Mundi είπε...

@ghosthunter, My little κυνηγέ φαντασμάτων το πιστεύω γιατί κάτι αντίστοιχο έβλεπα κι εγώ μικρός (αλλά συνεχίζω να βλέπω και τώρα μερικές φορές). Χμ.

Μετεωρίτης είπε...

γαμώτο, γαμώτο,
ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ!!!

Τα όνειρα (μου) τα θυμάμαι πάντα. Καλά-κακά!
Είναι... δικά μου όνειρα, εγώ τα έφτιαξα και όλα σημαίνουν κάτι.

Δεν μπορώ να φανταστώ ζωή χωρίς όνειρα.

Και ένα υπέροχο βιβλίο: ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ-ΙΣΜΑΗΛ ΚΑΝΤΑΡΕ

Μιλάει για όνειρα-και έχει ΚΑΙ πολιτικά-κοινωνικά μηνύματα.

Καλημέρα!!

Surrealist είπε...

Τα όνειρα αποκοιμήθηκαν
στα ύψη και στα πλάτη
στης γης τ' απόμερα λημέρια
και όταν ξυπνήσανε
πραγματικότητα στολίστηκαν
και φτάσανε στ' αστέρια...

Έτσι τα όνειρα σου, μέχρι εκεί που ονειρεύεσαι,
έτσι τα όνειρά μας - ονειρεμένα
βγαλμένα από το πιο όμορφο όνειρο της ζωής μας
στην ουτοπία τους.

Την καλησπέρα μου!

ΩΣΗΕ είπε...

ξαναγαμώτο! Ουτ' εγώ την έχω δει. Πραγματικά πέταξα μαζί του όμως. Προσομοίωση. Ωραίο ποστ φίλε.

Καλησπέρα

iLiAs είπε...

...δεν την έχω δει την ταινία..τελευταία πάντως, κατι ασυνάρτητα όνειρα βλέπω :)

Γιατρέ είμαι καλά? :P

Καλησπέρα :)

Skouliki είπε...

τωρα εγω απο την αλλη συνηθως κατι περιεργα ονειρα βλεπω σκοτεινιασμενα και μια που το λες παω να την πεσω παλι πολυ νωρις σηκωθηκα

Dr_MAD είπε...

Μπορεί να έχω χρόνια να δω όνειρα στον ύπνο μου (ίσως επειδή κοιμάμαι πολύ λίγο και δεν τα θυμάμαι), αλλά φροντίζω να φέρνω στο μυαλό μου και να κινηματογραφώ μπροστά στα μάτια μου άπειρα σκηνικά και εικόνες που θα ήθελα να ζήσω. Ομορφη ταινία

Προτείνω το "The House of Sleep" Jonathan Coe. Είναι σε αυτή τη βάση με πολύ βαθιά νοήματα και συγκρούσεις. Αξίζει ;-)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

κάποιοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και κάποιοι άλλοι ονειρεύονται, ακόμη και ξύπνιοι.
Καλημέρες!

Axis Mundi είπε...

@μετεωρίτης, 1ον, ντροπή σου που δεν την έχεις δει ακόμα και περιμένω να την δεις άμεσα!!! 2ον, κι εγώ τα θυμάμαι δυστυχώς η ευτυχώς όλα τα όνειρα μου, η τουλάχιστον τα πιο πολλά και ζωή χωρίς όνειρα θα ήταν ζωή άδεια.
3ον, Το Παλάτι των ονείρων ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και μπαίνει στα επόμενα βιβλία μου λοιπόν!
Καλησπέρα

Axis Mundi είπε...

@surrealist, σ' ευχαριστώ για το πανέμορφο ποίημα!! Τα λέει όλα νομίζω.

Axis Mundi είπε...

@ΩΣΗΕ, ούτε εσύ;;;;; Πρέπει και ξαναλέω πρέπει να την δεις γιατί παρόλο που είναι αρκετά σκληρή αξίζει. Σ' ευχαριστώ, πολλές καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@iLiAs, ούτε εσύ;; Μα καλά επίτηδες το κάνετε;; όλοι, τώρα! να δείτε την ταινία! Είναι και βασισμένη σε αληθινή ιστορία παρεμπιπτόντως. Όσο για τα ασυνάρτητα όνειρα... αν κρίνω από τον εαυτό μου, το ιατρικό ανακοινωθέν λέει πως μάλλον καλά πας! Θα ζήσεις αγαπητέ iLiA! :) καλησπέρα

Axis Mundi είπε...

@skouliki, τα σκοτεινιασμένα όνειρα σημαίνει απλά πως βασίζονται γύρω από το φως! Να την πέσεις για να δεις κι άλλα και εύχομαι σύντομα με technicolor! Πολύ καλησπέρα!

Axis Mundi είπε...

@mad, εγώ πάντα έλεγα πως με τα όνειρα μας μπορούμε να γίνουμε οι καλύτεροι σκηνοθέτες! ακόμα για για χολιγουντιανές υπερπαραγωγές είμαστε ικανοί αν το θέλουμε.
Το The house of sleep κάτι μου λέει αλλά μάλλον μου έχει ξεφύγει. Θα το ψάξω! Ευχαριστώ Madius!

Axis Mundi είπε...

@Σπύρος Σεραφείμ, συμφωνώ απόλυτα. Είναι λίγο δίκοπο μεν αλλά προτιμώ την δεύτερη κατηγορία γιατί πιστεύω η πρώτη είναι λίγο πολύ της αδράνειας και προσωπικά δεν μου πάει τόσο.
Καλή σου μέρα!!

Φοινικιώτης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Λακων είπε...

Όνειρα; Με ξάφνιασες..Είχα καιρό να ακούσω τη λέξη!
Μένω στην τελευταία φράση"Και όσο θα υπάρχουν τέτοια όνειρα Nessun Dorma - Κανείς δεν θα "κοιμάται".

Axis Mundi είπε...

@λακων, μπορεί να μην ακούς την λέξη πολύ συχνά αλλά είμαι σίγουρος πως δεν "κοιμάσαι" και αυτό είναι το σημαντικό ;)

M είπε...

"Όταν ονειρεύεσαι, κάνεις διάλογο με πτυχές του εαυτού σου που κανονικά δεν είναι μαζί σου την ημέρα και ανακαλύπτεις ότι γνωρίζεις πολύ περισσότερα από όσα νόμιζες"
Toni Cade Bambara

Surrealist είπε...

Σου άφησα σχόλιο σε προηγούμενο post, εκεί που οι μουσικές ψιθυρίζουν, ρέουν και φυσικά και εδώ για να σε ανατρέξω σε προηγούμενο σχόλιό σου και σχολιασμό μας...

Την καλησπέρα μου και πάντα να μας συνοδεύουν οι μουσικές που μας συγκινούν και μας κινούν εντός του εαυτού που απλόχερα, μάθαμε να χαρίζουμε...

Utopia είπε...

Ποιος κοιμάται;Λίγα όνειρα παρηγορητικά...και εκείνα...κόκκινα!
Φεύγοντας...θα το ξαναδώ!:)...

Surrealist είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά και να είσαι ίσως σε κάποιο ταξίδι, ώστε να δούμε ομορφιές με την επιστροφή σου...
Ετοιμάζω blog roll και θα σε βάλω.
Την καλησπέρα μου!

Surrealist είπε...

Ενώ είχα πρόσκληση για σένα... ο.κ. θα την αφήσω και αν την αναγνώσεις τα λέμε και στα δικά μου μέρη.
Σημασία έχει να είσαι καλά και να περνάς καλά!

Axis Mundi είπε...

@m, πολύ σοφό και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο! Γι αυτό και δεν πρέπει ποτέ να εμποδίζουμε τα όνειρα μας.

Axis Mundi είπε...

@surrealist, λόγω ανωτέρας βίας, η οποία είναι γνωστή και ως "τεχνικό πρόβλημα" δεν είχα πρόσβαση στο ίντερνετ για αρκετό διάστημα. Δυστυχώς δεν ήμουν κάποιο ταξίδι απλά αποκομμένος από την διαδικτυακή επικοινωνία μέχρι σήμερα.
Επέστρεψα όμως, και αφού πρώτα επισκεφθώ τις matrix γειτονιές και ενημερωθώ για όσα έχασα τόσες μέρες θα επιστρέψω και με καινούριες αναρτήσεις. Η πρόσκληση δεκτή και θα ανταποκριθώ το συντομότερο δυνατόν!
Σ' ευχαριστώ που έκανες παρέα στην γειτονιά μου όσο έλειπα.

Axis Mundi είπε...

@utopia, κανείς να μην κοιμηθεί! Όνειρα με το χρώμα του πάθους; ακόμα καλύτερα. Σ' ευχαριστώ που πέρασες και να ξέρεις πως το ψευδώνυμο σου είναι πολλές φορές ένα από τα όνειρα μου.

Surrealist είπε...

Ωραία, όχι που δεν ήσουν ταξίδι, αλλά που όλα καλά... Την καλημέρα μου, εγώ σ΄ευχαριστώ για την φιλοξενία σου!

Cinestef είπε...

Με ξάφνιασε ευχάριστα η ανάρτηση σου αυτή, Α. Μούντι μου!
Από τις πιο όμορφες σκηνές που έχω δει ποτέ στον κινηματογράφο...
Άναψα τσιγάρο, κάθισα πίσω και πάτησα το play.
Η πτήση υπέροχη.
Και ακόμα πιο όμορφο ήταν το όνειρο που είδα ξύπνιος.
Και καθώς τρέφω μέγα έρωτα για τον Puccini, αυτή, η από τις πιο αγαπημένες μου άριες, έκανε ακόμα πιο μεγαλειώδη την εμπειρία.
Σ'ευχαριστώ S!
Τρέχω να πατήσω το replay!

APSOY είπε...

:)))))))))))))))
μ' αρεσε...