26/11/07

Παίζοντας το "που θα ήθελα να δω το Blog μου"!!

Μετά την ευγενικότατη πρόσκληση / πρόκληση της RoadArtist παίρνω λοιπόν την σκυτάλη και συμμετέχω κι εγώ με την σειρά μου στο γνωστό πλέον μπλογκοπαίχνιδο!


Και αρχίζω... διαβάζοντάς με


σε τίτλο περιοδικού περιβαλλοντολογικού περιεχομένου το οποίο μου έδωσε την επιθυμία να...


γίνω τίτλος ευχής η όποια θα ήταν να ταξιδέψω στον κόσμο...

Με απεριόριστη πρόσβαση σφραγισμένη στο διαβατήριο μου

οδικώς μέσω της παγκόσμιας οδού η και μέσω...

αεροπλάνου ομώνυμης αεροπορικής εταιρείας με συνοδεία...

των αγαπημένων μου τίτλων μουσικής...

χαζεύοντας τον σχηματισμό των σύννεφων που με κάνουν να νιώθω σαν να πετάω...

ανάμεσα τους, σαν ήρωας αγαπημένης τηλεοπτικής σειράς με τον ίδιο τίτλο...


και επιστρέφοντας λίγο πριν τα Χριστούγεννα και πάλι κοντά σας...

Με αυτό το post, σας χαιρετώ για λίγες μέρες αν και υπόσχομαι θα προσπαθήσω να περνάω καμιά βόλτα στην γνώστη μπλογκογειτονιά απ' όπου κι αν βρίσκομαι. Όχι όχι, δεν θα κάνω τον γύρο του κόσμου και δεσμεύομαι πως όποια διαδρομή κι αν έχω, θα μεταφερθεί και θα μοιραστεί κι αυτή μαζί σας πολύ σύντομα.

Με την σειρά μου λοιπόν η σκυτάλη στους meteoritis, skouliki, mad, λακων, tasos, Down the Rabbit hole! και σε όσους νομίζουν πως την γλίτωσαν!!!!

18 πλοηγήσεις:

Roadartist είπε...

Καλέ μου κοσμικέ άξονα.. νομίζω οτι έδωσες...τα ρέστα σου!! Πολύ όμορφες ιδέες..Πραγματικά αν όλα αυτά τα είχαμε..θα είμασταν πάντα με ένα μεγάλοοοο χαμόγελοοο, Μπράβο :))

Skouliki είπε...

ηθελες να μου κανεις και προσκληση ..χαχχα

γαματες εικονες...


σημ...ειδα την προσκληση της ουρσουλας πρωτα συγνωμη δε ηξερα οτι ταυτοχρονα ειχες κανει και εσυ ..

Μετεωρίτης είπε...

ωραία όλα!!
Άντε, με το καλό να επιστρέψεις!!

Λακων είπε...

Θα το προσπαθήσω αν και το Pc μου είναι off και χρησιμοποιώ αυτό της δουλειάς.

Dr_MAD είπε...

Καλό ταξίδι S!
Τώρα για την πρόσκληση τι να πω?
Με το "εχεις πρόσκληση" που μου είπες πίστεψα ότι είναι κάτι ανάλογο του "εχεις γράμμα" και περίμενα να δω την ξαδέρφη μου από την Αυστραλία :-(
Θα προσπαθήσω να σε βγάλω ασπροπρόσωπο όμως, αν και δεν υπόσχομαι λόγω της δουλειάς που έχω να σας ετοιμάσω τα χριστουγεννιάτικά σας δώρα χεχε

iLiAs είπε...

..ως τα πέρατα του κόσμου!
Να είσαι καλά.
Καλησπέρα! :)

Haris είπε...

Έχεις υπέροχη μουσική.

APSOY είπε...

ΜΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΟΛΟΙ PHOTOSHOP?!?
:)

Μετεωρίτης είπε...

ελα ντε!!!!!

Angel Vs Life είπε...

oraies idees :o)

πνευμα είπε...

Πολύ όμορφο και έξυπνο

Καλησπέρες

Equilibrium είπε...

Και εις ανώτερα!

Skouliki είπε...

καλησπεραααααααααα

Dr_MAD είπε...

Πού χάθηκες ωρε?

Αποκλειστική συνέντευξη εφ' όλης της ύλης του Μιχάλη Οικονόμου της "Κατσαρίδας" στο βλόγι μου. Για περάστε...

http://my-greece.blogspot.com/2007/12/interview.html

Καλό Σαββατοκύριακοοοο

Equilibrium είπε...

Σε μας είπες να μη χανόμαστε και τλκ χάθηκες εσύ... έτσι κάνουν οι e-φίλοι?

Axis Mundi είπε...

@roadartist, αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα του δρόμου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, και οι δικές σου εικόνες όμως είναι πολύ ωραίες! Όπως ξέρεις, χάρη σ' αυτό το παιχνίδι καθυστέρησα να ετοιμάσω και τις βαλίτσες μου εκείνη την ημέρα! Τα κατάφερα όμως και τα πρόλαβα όλα!

@skouliki, ήρθα δεύτερος λοιπόν στην πρόσκληση;;; Ας είναι, το σημαντικό είναι πως ενέδωσες και έπαιξες κι εσύ!!!!

@μετεωριτης, σ' ευχαριστώ!!! επέστρεψα αν και με μικρή καθυστέρηση λόγω ανωτέρας βίας (βλέπε πανελλαδική απεργία)

Axis Mundi είπε...

@λακων, να το προσπαθήσεις και είμαι σίγουρος πως θα κάνει κάτι πρωτότυπο ως συνήθως!

@mad, τελικά την είδες την cousin from Australia;;; να με βγάλεις ασπροπρόσωπο (αν δεν το έχεις ήδη κάνει γιατί δεν έχω προλάβει να σας διαβάσω ακόμα). Χριστουγεννιάτικα δώρα;;;; Δεσμεύτηκες τώρα! Περιμένω με ανυπομονησία! Μην τάξεις σ' Άγιο κερί και σε μπλόγκερ δώρο!!

@ilias, σ' ευχαριστώ για την πολύ όμορφη ευχή, να είσαι κι εσύ καλά!

Axis Mundi είπε...

@haris, σ' ευχαριστώ πολύ, θα προσθέσω κι άλλα σύντομα!!

@apsoy & μετεωρίτης, ερασιτέχνης είμαι στο photoshop όχι και επαγγελματίας :Ρ αλλά ψάχνομαι γενικώς.

@angel vs life, να σαι καλά, σειρά σου να κάνει κι εσύ κάτι παρόμοιο, άντε σε προσκαλώ!

@πνευμα, σ'ευχαριστώ πολύ, καλησπέρες!!!

@equilibrium, Να σαι καλά! Και ΔΕΝ χάθηκα απλά ήταν δύσκολο να έχω συνέχεια πρόσβαση στο νετ απο εκεί που ήμουν. Είμαι και πάλι εδώ όμως!