21/11/07

Χρονος.. .. ..


Και λέω εγώ τώρα… γιατί η μέρα να μην έχει 48 ώρες αντί για 24;
Γιατί να μην έχουμε περισσότερο χρόνο να κάνουμε όλα αυτά που έχουμε να κάνουμε χωρίς να αγχωνόμαστε;
Γιατί να χρειάζεται πάντα το ρολόι να είναι ο εχθρός μας;
Γιατί να πρέπει πάντα να προσπαθούμε να καταφέρουμε το ακατόρθωτο με την ψυχή στο στόμα;
Γιατί να πανικοβαλλόμαστε κάθε φορά που προκύπτει κάτι έκτακτο την στιγμή που έχουμε ήδη κανονίσει κάτι άλλο;
Γιατί να πρέπει πάντα να «προλαβαίνουμε» η να «καθυστερούμε»;
Γιατί να προγραμματίζουμε πάντα με την άδειά του;

Τικ τακ, τικ τακ

Όλα γύρω του! όλα δικά του!

Ας τρέχει, δεν λέω, εγώ όμως γιατί να τρέχω μαζί του;;
Εν ολίγοις, έχω επισήμως αγχωθεί !!

*ανάσα*

Θα σε καταφέρω που θα μου πας.. κι αν δεν σε καταφέρω σίγουρα θα σε προσαρμόσω!

31 πλοηγήσεις:

Skouliki είπε...

συμφωνω λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

φαντασου οτι δουλευω 15 ωρες τι να προλαβω μετα..

ελα μαιλ λεμε να κανουμε στην υγεια μας

Axis Mundi είπε...

15 ώρες;;; ε όχι, αυτό πάει πολύ. Και έρχομαι λοιπόν και λέω, συγκεκριμένα σε σένα, μήπως, λέω μήπως, αν δούλευα σε μπαρ να ήταν πιο εύκολο;;; χικ

Skouliki είπε...

εντελως χρησιμο..σε αποθεωνω και σε χρηζω ηρωα μου

μπες μσν σε εχω αναγκη..αγιος ανθρωπος εισαι ..αγιος

χαχαχχαχαχα

Axis Mundi είπε...

άγιος; άγιος!!

Μετεωρίτης είπε...

ΑΧ,
ΝΑΙ!!!

Η μέρα θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 30 ώρες!!
Εγώ που κοιμάμαι 5 ώρες μαξ κάθε μέρα, αντιλαμβάνομαι αλλιώς τον χρόνο!
Παρόλο που κοιμάμαι λίγο και "ζω" πολύ (εντάξει, και ο ύπνος ζωή είναι, αλλά προτιμώ να ζω τη ζωή με ορθάνοιχτα μάτια!!) ΘΕΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ!!

Για να κάνω αυτά που μου αρέσουν!
Γιατί όταν περνάς καλά, ο χρόνος τρέχει γαμώτι!
Αντίθετα, όταν κάτι δεν πάει καλά... οι στιγμές γίνονται αιώνες ή... χειμώνες!
ΩΡΑΙΟ OST,
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!

Roadartist είπε...

ηρεμίαααααααααα....... ....
Το ρολόι του Νταλί μου θύμησες :)

Axis Mundi είπε...

@ μετεωρίτης, έχεις δίκιο αλλά ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να πας για καφέ και να διαρκέσει 3-4 ώρες;; μιλάμε για τρελά βάσανα!

@ roadartist, ήρεμος ήρεμος είμαι! μα γιατί; τι σου δίνει την εντύπωση πως εγώ δεν! :))

musicbug είπε...

Foveros syllogismos. Makari ektos apo polles wres na mporousame epilektika na pagwname kai kapoies stigmes, estw liga lepta parapanw.

Λακων είπε...

Εμένα πάλι που μου αρέσει η πίεση του χρόνου;Αποδίδω καλύτερα έτσι..

Angel Vs Life είπε...

kai giati na metras me 24ora ki oxi me 48ora loipon? :o)

Fish-bait είπε...

Όσες ώρες και να είχε η μέρα, αν έχεις συνιθίσει στο τρέξιμο και πάλι δεν θα σου έφταναν.

Lay back, relax and let things flow... και αύριο μέρα είναι ;-)

Μετεωρίτης είπε...

ΕΓΩ πάντως (ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!)
θα ήθελα περισσότερες ώρες για να
βλέπω τους φίλους μου πιο πολύ
να βλέπω πιο πολλές ταινίες...
να μπλογκάρω πιο πολύ...
ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!

dokisisofi είπε...

to kommati pou paizei onomazetai island? apo poious einai? dose plirofories
(btw den diavasa to post :PP tha to kano meta...)

Axis Mundi είπε...

@ musicbug, μακάρι κάποια λεπτά να τα κάναμε ώρες, μέρες, αιώνια

@ λακων, αυτό ισχύει σε όλα τα επίπεδα;;; η μόνο επαγγελματικό;;

Axis Mundi είπε...

@ angel vs life, αυτό κάνω αλλά δεν με βολεύει το ρολόι μου, καταλαβαίνεις ;)

@ fish bait, αυτό που λες ισχύει! *laying back*

Axis Mundi είπε...

@ μετεωρίτης, (εσύ) λοιπόν έχεις δίκιο και αυτό είναι το θέμα μου μη νομίζεις! γι' αυτό θέλω κι εγώ κι άλλο χρόνο!!!

@ dokisisofi,το κομμάτι είναι το "Steve Jablonsky - The island awaits you.mp3" το οποίο φυσικά θα ήξερες αν είχες διαβάσει το προηγούμενο άρθρο :))

konstantinos είπε...

Ok! Να έχει 48 ώρες η μέρα, αλλά στο τέλος της θα έχουμε γεράσει διπλά; Γιατί, αν ναι, τότε δεν καταφέραμε τίποτα...
Οπότε, το επιθυμητό είναι να κυλά πιο αργά για εμάς ο χρόνος μέσα στην ημέρα, αλλά η επίδρασή του σ'εμάς να είναι η φυσιολογική...Μμμμ, κάπου δυσκολεύει το πράγμα...Γιατί κι η θεωρία της σχετικότητας, στο κλασικό παράδειγμα με τους δίδυμους που απομακρύνονται και ξανασυναντούνται με την ταχύτητα του φωτός, απαιτεί να γερνά εκείνος που δεν κινείται αστραπιαία. Οπότε, φαντάσου τι θα συνέβαινε αν εμείς καταφέρναμε να αντιλαμβανόμαστε το χρόνο να κυλά πιο αργά και οι υπόλοιποι όχι: θα γερνούσαν κι εμείς θα απομέναμε όλο και νεότεροί τους, μη μπορώντας να συναναστραφούμε πλέον μαζί τους...Οπότε, θα ευχόμασταν να μπορούσαν κι αυτοί να κινούνται με την ταχύτητα του φωτός, ώστε να γερνάμε με τον ίδιο ρυθμό...Τότε, όμως, θα είχαμε όλοι συγχρονιστεί πάλι και είμαι σίγουρος ότι θα καταλήγαμε να αισθανόμαστε ότι δε μας φτάνει η μέρα γιατί θα είχαν μεταβληθεί και οι ρυθμοί με τους οποίους θα προέκυπταν υποχρεώσεις!!!

Μπέρδεμα;!
Μπέρδεμα!!

Καλό απόγευμα!

Axis Mundi είπε...

@ konstantinos, είδες που τελικά είναι μπέρδεμα το όλο θέμα! Ωστόσο, μου άρεσε πάρα πολύ η ανάλυσή σου επί του θέματος.. άσχετα αν με έβαλε σε περισσότερες σκέψεις! χμ και πάλι χμ!

Skouliki είπε...

ποιος ηρθε ???

που ημουν ???

να σκυψω ?

ε?

FuSmOKer είπε...

Ήταν κάποιος τόσο αγχώδης και βιαστικός, που στο τρένο στο οποίο ταξίδευε έσπρωχνε από το κάθισμα του για να φτάσει το ταχύτερο.

Φτάνοντας όμως τον περίμενε άλλο ένα τρένο άγχους.

Μάλλον ταξίδευε από το Μηδέν στο Πουθενά..

(βαριέμαι)

Axis Mundi είπε...

@skouliki, γονυπετής

@fusmoker, πότε με πέτυχες στο τραίνο;;;;!!!!!!

Dr_MAD είπε...

Μια φορά που είχα αποφασίσει να νικήσω το χρόνο με κέρδισε το αφεντικό μου. Μια άλλη φορά που προσπάθησα να τροποποιήσω τον υπολογισμό του έχασα μια σχέση. Μια τελευταία φορά που σκέφτηκα πως είχα φτάσει σε ραντεβού νωρίς με έπιασε περισσότερο άγχος. Τελικά εγώ έχω παραδοθεί. Κάθε μέρα στις 5.50 με χτυπάει αλύπητα, με δένει στις αλυσίδες του και με βγάζει στο δρόμο. Αχρηστα ρολόγια που μου χάρισες... (κάτι ξέραν οι Domenica)

Καλό ΠΣΚ αδέρφια

Axis Mundi είπε...

Χμ, mad μου, πρέπει κάτι να γίνει μ' αυτό. Έχεις ακούσει για την χρονοθεραπεία;;;;

the_lone_deranger είπε...

Αφού λοιπόν ξεχάστηκα και πρέπει να τα σβήσω
τα φώτα του θεάτρου που αφήσαν αναμμένα
Θα πάω στην τελευταία σειρά και θα καθήσω
στην θέση που κρατήσατε για μένα.
Και τότε ίσως μπορέσω να θυμηθώ τα λόγια
που ακόμα κιτρινίζουν σε συρτάρια κλειδωμένα
Πείτε το επιτέλους τι δείχνουν τα ρολόγια!
Πείτε το επιτέλους και σε μένα...

Παύλος Παυλίδης_Αφού λοιπόν Ξεχάστηκα

Καλημέρα :)

Stratos Bacalis είπε...

Εγώ πάλι επειδή έχω πάρει την απόφαση ότι δεν κερδίζεται ο χρόνος, τον σαμποτάρω ανηλεώς: δεν κάνω τίποτε στην ώρα του!!!

Axis Mundi είπε...

@the_lone_deranger, πολύ όμορφο και πόσο σοφό... Καλησπέρα καθυστερημένα (χρόνος βλέπεις)

@sandman_gr, εγώ πάλι χωρίς καν να προσπαθήσω να τον σαμποτάρω τα καταφέρνω μια χαρά στο να μην κάνω τίποτα στην ώρα του.

elafini είπε...

καλησπέρα κι από εδώ, από ένα ελαφίνι που πάντα τρέχει να προλάβει τον

χρόνο

iLiAs είπε...

Ο χρόνος είναι επινόηση ανθρώπινη..για να μας αγχώνει και να μετράμε αντίστροφα τις όμορφες στιγμές μας!

Καλησπέρα, να είσαι καλά!

Axis Mundi είπε...

@elafini, καλησπέρα ελαφίνι, βλέπω με καταλαβαίνεις λοιπόν :)) πολύ όμορφο το post σου!

@ilias, πράγματι, και αυτές οι στιγμές, μικρής διάρκειας η μη, είναι που μένουν.
Την καλησπέρα μου.

Ανώνυμος είπε...

Ο χρόνος μια χαρά είναι...
Η διαχείρηση που κάνουμε και η αξία που του δίνουμε είναι αυτό που αλάζει...
Εάν η μέρα είχε 48 ώρες κάποιος καημένος οικοδόμος θα κουβαλούσε τις 30 από αυτές και κάποιος άλλος θα κοιμόταν 20...
Ανάλογα με το που κρίνεις οτι ανήκεις και το εαν σε συμφέρει λοιπόν αποφασίζεις...

Προσωπικά ποτέ δεν χρησιμοποιώ ρολόι.
Εγώ λέω τι ώρα είναι... :):):)

Axis Mundi είπε...

@zournatzis vasilios, να μου πεις το μυστικό σου!!!