11/2/09

ξεχωρίζω το "κακό"

Την ίδια περίοδο που οι συνθήκες φυλάκισης στις Ελληνικές φυλακές οπού ακόμα και τα πιο απλά ανθρώπινα δικαιώματα των φυλακισμένων είναι ανύπαρκτα, αρχίζει να προβάλλεται μια διαφήμιση για το "εκλεκτό" ελαιόλαδο της Άλτις.

"μακάρι να μπορούσες να ξεχωρίσεις το καλό" συγκρίνοντας ένα παιδί δίπλα σε έναν φυλακισμένο με χειροπέδες.

Και αν δεν έφτανε μόνο αυτό το οξύμωρο, την ίδια ακριβώς περίοδο ξεκινά και η απεργία "πείνας" των φυλακισμένων...

Συγχαρητήρια στην σύγχρονη Ελληνική διαφήμιση, πρέσβειρα της παιδείας και του ανθρωπισμού, που καταφέρνει να μας διδάξει το "καλό" σε μια τόσο δίκαια και ευαίσθητη εποχή.

30 πλοηγήσεις:

apos είπε...

τουλάχιστον αν έβαζαν τον «κακό» να κρατά και μια ταμπέλα να λέει «έλλην πολιτικός, παπαρολόγος» θα είχε ένα νόημα. Αν και τότε φοβάμαι ότι το παιδάκι δίπλα θα τσίριζε, οπότε πάει η διαφήμιση.

πνευμα είπε...

Συγχαρητήρια και απο εμένα. Τώρα ξέρω τι...λάδι θα παίρνω!

Την καλησπέρα μου

Axis Mundi είπε...

@apos, Εσύ μιλάς για θρίλερ τώρα όχι για διαφήμιση. Για να μην σου πω πως με τέτοια ταμπέλα μάλλον θα είχαμε μαζική απεργία πείνας... Όσο για το παιδί, μάλλον δεν θα άντεχε τέτοια συγκίνηση...
Την καλημέρα μου :)

Axis Mundi είπε...

@πνευμα, Πνευμα μου αξίζουν όντως συγχαρητήρια. Αυτό που λείπει τώρα είναι μόνο μια συνταγή φρίκης με το συγκεκριμένο ελαιόλαδο... αφού πρώτα "κάψει" το λάδι :)
Πολλές καλημέρες

patsiouri είπε...

Μπορούσαν να το βάλουν το παιδάκι δίπλα στο μπάτσο που σκότωσε το άλλο παιδάκι...
Άει σιχτίρ!
Δε θα το παρω ποτέ αυτό το λάδι...
(Η πιθανότητα ο άνθρωπος νά είναι φυλακή για χρέη????Μάλλον για διαφήμιση κατά των πιστωτικών θα έπρεπε να το βάλουν...)

jacki είπε...

Κάποιες διαφιμήσεις είναι απαράδεκτες. Και πως συγκρίνεις ένα παιδί με κάποιον μεγάλο; Που ξέρεις αν ο φυλακισμένος ήταν μια χαρά καλό παιδάκι και στην πορεία το σύστημα τον ανάγκασε να γίνει έτσι. Τι να πω. Μακάρι να μπορούσαν αν ξεχωρίσουν το καλό από το ρατσισμό.

Γιώργος Τ. είπε...

Άθλια διαφήμιση.. Σε βάζει να κρίνεις κάποιον βάση εμφάνισης, ενώ τον συγκρίνει και με ένα παιδάκι.. Άθλια και ηλίθια..

Axis Mundi είπε...

@patsiouri, αυτό σκέφτηκα κι εγώ... δηλαδή εκτός απο το ρατσιστικό στοιχείο, μεγαλύτερες πιθανότητες είχαν να περάσουν το μήνυμά τους με έναν μπάτσο παρά με έναν φυλακισμένο. Αλλά ντε και καλά ο φυλακισμένος πρέπει να είναι ο κακός... ενώ το σύστημα δεν παίρνει καμία ευθύνη... Τι να πω...
Καλημέρα patsiouri μου

Roadartist είπε...

Θυμάσαι την πρώτη αντίδραση μου για τη διαφήμιση όταν μου την έστειλες..
Και τώρα που την ξαναβλέπω το ίδιο αισθάνομαι.. Εκτός από την ανοησία που τη διακρίνει, είναι και χυδαία.. Κάποιος πρέπει να τους σταματήσει όλους αυτούς τους ανεγκέφαλους, δυστυχώς το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο είναι εντελώς ανύπαρκτο!

Axis Mundi είπε...

@jackie, έτσι είναι... γιατί αυτό το παιδάκι μπορεί άνετα να εξελιχθεί σε κατά συρροή δολοφόνο, ή ας μην πάω μακριά, ακόμα και σε απλό "κουκουλοφόρο" όπως θα τον αποκαλούσε η σημερινή κοινωνία... Συγκρίνουν τα ασύγκριτα και μάλιστα διαπαιδαγωγούν μια εντελώς ρατσιστική και άδικη εικόνα ως προς τους φυλακισμένους που ενδεχομένως να είναι πιο αθώοι από τους ίδιους...
Καλημέρες jackie

Axis Mundi είπε...

@Γιώργος Τ., άδικη, άθλια και απαράδεκτη.... Ευτυχώς που έχουμε και ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο που υποτίθεται ελέγχει τι βγαίνει στις οθόνες μας. Σε καμία άλλη χώρα δεν θα επιτρεπόταν κάτι ανάλογο.
Καλή σου μέρα Γιώργο Τ.

Axis Mundi είπε...

@roadartist, Δυστυχώς ακόμα κι αν πέρασαν περίπου δύο μήνες απο τότε, εξακολουθούσε να με ενοχλεί μέσα μου. Αλλά μαζί με όλα τα υπόλοιπα σκουπίδια της τηλεόρασης, προσθέσαμε και αντίστοιχες διαφημίσεις... Εμφυτεύουν αρνητικά συναισθήματα και ρατσισμό πιστεύοντας πως αυτό πουλάει. Εμένα πάντως με έχασαν απο πελάτη. "Αγνό" "παρθένο" ελαιόλαδο... Τι οξύμωρο...
Καλημέρες καλλιτέχνιδα μου

PN είπε...

Υπάρχει τέτοια διαφήμιση; Συγχαρητήρια στους Έλληνες διαφημιστές πραγματικά. Ποιο φασιστικό και ρατσιστικό μυαλό την σκέφτηκε; Θα ήθελα πολύ να μάθω το όνομα της διαφημιστικής και του ίδιου του ανθρώπου που το εμπνεύστηκε.

Σε ένα πρώτο βήμα πάντως καλό είναι να απέχουμε όλοι από την κατανάλωση προϊόντων της Ελαΐς. Είναι ένα μικρό αλλά ουσιώδες δείγμα κοινωνικής ευθύνης.

Rose είπε...

axis mundi φαντάσου να μην υπήρχε αυτή η διαφήμιση.
Τώρα τι θα σχολιάζαμε????

όπως κι αν έχει,είναι απαράδεκτ(οι)η

musicbug είπε...

Me eknevrise para poly i diafimisi, ola na ta vazoun se plaisio kai me tampeles pia. Den tin eixa xanadei, apo sena prwti fora!
Kali ypoloipi vdomada

PS: Theiko to "Colorblind" twn Counting Crows, yparxei kai sto soundtrack tou "Cruel intentions" pounai poly agapimeni tainia

Axis Mundi είπε...

@VK in Athens, Κι όμως υπάρχει... Αυτό ακριβώς τους χρειάζεται και ελπίζω να πάρει και μεγαλύτερες διαστάσεις το όλο θέμα.
Καλησπέρα

Axis Mundi είπε...

@Rose, θα προτιμούσα να μην υπήρχε κι ας σχολιάζαμε τα ανθισμένα λουλούδια της άνοιξης. Απαράδεκτη είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε.
Πολλές καλησπέρες Ρόουζ μου

Axis Mundi είπε...

@musicbug, Ελπίζω απλά να μην τους κάνω διαφήμιση αλλά δυσφήμιση!

ΥΓ: Το τραγούδι είναι καιρό απο τα αγαπημένα μου και το είχα βάλει για την προηγούμενη μου ανάρτηση.

Πολλές μουσικές καλησπέρες

tovenito είπε...

για να δώσω και μία άλλη διάσταση μήπως εννοεί και ότι όλοι οι φυλακισμένοι δεν είναι το ίδιο;

Axis Mundi είπε...

@tovene592, πίστεψέ με μου αρέσει καλύτερα η διάσταση που δίνεις αλλά δυστυχώς αν την ακούσεις είναι ξεκάθαρη... το καλό λάδι = το παιδί, το κακό = φυλακισμένος.
άρα ξεχωρίζουμε και διαλέγουμε το παιδί...

KitsosMitsos είπε...

Και μην ξεχνάμε ότι λίγο καιρό πριν είχε ξεκινήσει εκστρατεία σχετική...
Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

Τι νόημα έχει να συγκρίνουμε ένα παιδί με ένα φυλακισμένο...(ειδικά σε μια διαφήμιση που αφορά το λάδι)

VAD είπε...

Στα πλαίσια του μάρκετινγκ,οι ηθικές αξίες πάνε περίπατο..

ΚΑΛΗΜΈΡΑ...

Rose είπε...

Αγαπητούλη Axis, τα ανθισμένα λουλούδια της Άνοιξης μπορούμε και τώρα να τα σχολιάσουμε.

θα κάνεις τη σχετική αρχή????

σ.σ φιλούρες

fractal είπε...

Καλησπέρα. Ευτχώς δεν έχω τηλεόραση

Axis Mundi είπε...

@kitsosmitsos, ακριβώς αυτό! Προφανώς το ξεχνούν πολλοί όμως. Την καλησπέρα μου.

Axis Mundi είπε...

@Akon, Κανένα απολύτως νόημα... μόνο διάκριση εις βάρος του φυλακισμένου.

Axis Mundi είπε...

@VaD, δυστυχώς... και ο περίπατος αυτός είναι επικίνδυνος.
Την καλημέρα μου

Axis Mundi είπε...

@Rose, προς το παρόν σχολιάζουμε τα κάστανα γιατί ξαναχειμώνιασε! Σε φιλώ Φ. μου

Axis Mundi είπε...

@fractal, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο τυχερός είσαι! Σε ζηλεύω αλλά και σου υποκλίνομαι!
Την καλησπέρα μου !