13/3/09

Η ταξιδιωτική οδηγία της τσάντας



Μάλλον είναι η πρώτη φορά που θα συμφωνήσω με ταξιδιωτική οδηγία του State Department, και πιο συγκεκριμένα, αυτή που κήρυξε το Σύνταγμα επικίνδυνη περιοχή.

Ε ναι λοιπόν αγαπητοί μου Αμερικάνοι, έχω πλέον κάθε λόγο να συμφωνήσω μαζί σας, το Σύνταγμα θέλει προσοχή γιατί πράγματι είναι επικίνδυνο να κυκλοφορείς μέρα μεσημέρι.

Ο λόγος;

Ηλιόλουστη μέρα και κατηφορίζω με την θεία μου στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου με προορισμό το Σύνταγμα.

Σε ανυποψίαστη στιγμή και από την άκρη των ματιών μου αντιλαμβάνομαι μια τσάντα να κατευθύνεται με δύναμη πάνω στην θεία μου. Την χτυπάει και ακολουθεί και δεύτερο χτύπημα, μα και τρίτο! Πριν προλάβω να αντιδράσω ακούω την επικίνδυνη 50χρόνη γυναίκα να φωνάζει "Are you threatening me? yes you are threatening me ma'me, you are, oh yes you are ma'me".

Της φωνάζω "HEY, You better watch it or else I'll call the pol.." αλλά μάταια, αφού συνεχίζει να ουρλιάζει "No, you watch HER sir, she's threatening me, she is, look at her"....
Μάρτυρές μας ένα γκρουπ Κινέζων εκ των οποίων 2-3 βγάζουν φωτογραφίες και κάποιοι Έλληνες ιδιοκτήτες καταστημάτων της περιοχής. Ο ένας από αυτούς μάλιστα, μας λέει πως αυτή η Αμερικάνα είναι μέρες εκεί και επιτίθεται με την τσάντα της σε διάφορους περαστικούς... και πως "κανείς δεν την μάζεψε..."

Απομακρυνόμαστε πολιτισμένα και οι φωνές της χαμηλώνουν... ενώ η θεία σιγά σιγά ξεπερνάει το σοκ κάποιες μελανιές στο χέρι της της το θυμίζουν. Παρ' όλα αυτά, επιμένουμε και παραμένουμε στο Σύνταγμα για τον καφέ μας.

Ταξιδιωτική οδηγία λοιπόν;
Ταξιδιωτική οδηγία στους Έλληνες πολίτες να αποφεύγουν Αμερικάνους στην ευρύτερη περιοχή της πλατείας Συντάγματος.

32 πλοηγήσεις:

iLiAs είπε...

..ο κοσμος τα εχει χασει..μη σου τυχει μονο!!

Καλο σαβ/κο χωρις απροοπτα! :)

D.Angel είπε...

Εχουν σαλτάρει όλοι!!!Χα χα χα καλησπέρα κι από εδώ!

If...ιγένεια είπε...

χαχαχ.. τι αλλο θα δουμε?

Dreamcatcher είπε...

...κι ιδιαίτερα όσους από αυτούς κρατούν "ανεξέλεγτες" τσάντες!!!!

Sidepap21 είπε...

Καλά μη γινόμαστε
και ρατσιστές ...
Τρελλοί κυκλοφορούν πολλοί στο Σύνταγμα γιατί όχι & Αμερικάνοι ...
Που στο κάτω κάτω είναι επίκτητη !!!
Τόση πλύση έχουν υποστεί οι καημένοι
που βλέπουν και την κυρά Μαρίκα ...
επίδοξο τρομοκράτη !!!
Καλό Σ.Κ.

Cinestef είπε...

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!

Δεν πάει καλά ο κόσμος! Δεν πάει καθόλου καλά!

Καλημέρααααααα!

Dr_MAD είπε...

χαχαχαχα! λες να είναι η μάνα μου??? χαχαχαχα

konstantinos είπε...

Πληροφορίες που δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί ως αληθείς, αναφέρουν ότι τα απογεύματα η ίδια γυναίκα επιτίθεται με sac voyage και το βράδυ με σκληρή βαλίτσα!
Οπότε, αν μη τι άλλω, ήσαστε τυχεροί!

VAD είπε...

Καποτε φωνάζαμε,
Εξω οι Αμερικάνοι,

τώρα παραφράζοντας το τότε
σύνθημα,προσθέτουμε:
Κι η...τελευταία να κλείσει
την πόρτα!

Αγνοώ!Το Δαφνί ειναι μακριά
απ'το Συνταγμα; :)))

fpboy είπε...

πάντως η αλήθεια είναι οτι αρκετός κόσμος απο τα προάστια αποφεύγει το κέντρο. Όλο το κέντρο.

musicbug είπε...

Kalimera kai kali vdomada!
Omologw oti gelasa poly me to post:-) Aytoi oi Kinezoi panta idioi ki aparallaktoi, me mia fwtografiki mixani sto xeri:-) Einai treloi aytoi oi Amerikanoi, kala to lene, den exw ksanakousei pantws gia bag-attack, apisteyto!

Γιώργος Τ. είπε...

Ο κόσμος έχει χάσει την μπάλα πλέον!! Πόσο μάλλον οι Αμερικάνοι! Περαστικά για την θεία σου.. Και, ρε γαμώτο, καθημερινά περνάω από κει, δεν μου έχει τύχει να δω παρόμοιο σκηνικό!

apos είπε...

επίσης και εκείνο το γωνιακό μαγαζί στη Βουκουρεστίου να αποφεύγουμε. Πολύ ύφος οι υπάλληλοι...

Rose είπε...

xaxaxa....
από τη μια είναι να γελάς και από την άλλη για κλάματα.
Σε φαντάζομαι εκείνη τη στιγμή..
Περαστικά στη θεία, αλλά axis μου έπρεπε να τις είχες χώσει καμιά
10ριά σφαλιάρες της τρελής για να καταλάβει που είναι και αν την πέρνει να τα κάνει αυτά!!!!!!
Όλοι οι τρελοί στον Αγιο Παντελεήμονα δλδ??? ΑΜΑΝ

jacki είπε...

Συγγνώμη.. χαχαχα μου άρεσε το αγγλικό της υπόθεσης.. Τι γίνεται ρε παιδί μου στον κόσμο.

Axis Mundi είπε...

@iLiAs, χάσει, βρει, δεν ξέρω τι τα χει κάνει ο κόσμος αλλά σίγουρα δεν πάμε καλά!

Axis Mundi είπε...

@dreamer-angel, όλοι όμως!!! καλησπέρα dreamer

Axis Mundi είπε...

@if.. ιγένεια, δεν ξέρω, αλλά σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον :)) (ακόμα γελάω)

Axis Mundi είπε...

@dreamcatcher, χαχαχα συμφωνώ αν και σε πληροφορώ μια χαρά την έλεγχε την τσάντα της η μανταμ!

Axis Mundi είπε...

@Sidepap21, μα οι άλλοι οι τρελοί δεν σε χτυπάνε με τσάντα, αλλά στην κλέβουν. Δεν μπορώ να πω, πρωτοτύπησε σ' αυτόν τον τομέα η συγκεκριμένη γυναίκα.

Axis Mundi είπε...

@cinestef, είναι όμως και παρά είναι :)) αμερικανικός δημόσιος κίνδυνος σου λέω!

Axis Mundi είπε...

@mad, το αποκλείω! η μάνα σου σίγουρα κυκλοφορεί με gucci!

Axis Mundi είπε...

@konstantinos, χαχαχα δηλαδή πάλι καλά!!!

Axis Mundi είπε...

@VaD, και να πάρει και τα μπαγκάζια της μαζί! χαχαχα καλησπέρες

Axis Mundi είπε...

@fpboy, κι εγώ από προάστιο είμαι αλλά μ' αρέσει το κέντρο. Προσωρινά θα αποφεύγω μόνο την Βουκουρεστίου :))

Axis Mundi είπε...

@musicbug, εγώ ακόμα γελάω (εδώ γέλαγα κι εκείνη την ώρα μέσα μου). οι κινέζοι σταθερή αξία της Sony.
Bag attack σου λέω!! :))

Axis Mundi είπε...

@apos, για πιο ακριβώς λες, για πιο ακριβώς;;; :)))

Axis Mundi είπε...

@Rose, αφού ξέρεις πως είμαι εναντίον της βίας σε τέτοιες περιπτώσεις. Στο κάτω κάτω, με διασκέδασε η αμερικάνα, να την δείρω κι από πάνω;
Για να μην σου πω ποια μου θύμισε η φάτσα της... καταλαβαίνεις... χαχαχα
Η θεία πάντως μια χαρά ήταν, και βλέποντας εμένα να γελάω,γέλασε κι αυτή στο τέλος.

Axis Mundi είπε...

@jacki, το αγγλικό της υπόθεσης ήταν το αποκορύφωμα γιατί όπως κατάλαβες είχε την προφορά των νοτίων πολιτειών... σαν να βλέπεις Τζον Γουέιν με τσάντα χαχαχα

Axis Mundi είπε...

@Γιώργος Τ. το να το δεις το σκηνικό κάτι γίνεται, αλλά να τις φας κι απο πάνω ;; Να προσέχεις σου λέω ιδίως τις μεσημεριανές ώρες. Η θεία μια χαρά αν και αμφιβάλω αν θα ξαναβγεί για καφέ μαζί μου μετά απο τόσο γέλιο χαχαχα

Rose είπε...

axis, Για ΤΟΠ υψος φανταζομαι η αμερικάνα ε?
Εγω μια φορά... θα θελα πολύ να μουνα στη θέση σου.
Ειχε να πληρώσει το αμερικανάκι απο τα αποθυμένα μέχρι και την οικονομική κρίση λεμεεεεεεεεεεεε

PN είπε...

Χμμμμ...πάντως μεταξύ μας και η Θεία σου κάτι θα της έκανε; Πως την κοίταζε; Χαχαχαχα!!

Πάει λωλαθήκαμε σε αυτή την πόλη!! Να μας φορέσουν σε όλους έναν ζουρλομανδύα!!!