22/10/08

Θάλασσά μου σκοτεινή.. θάλασσά μου αγαπημένη

Ελεύθερος χρόνος και λέω να την επισκεφτώ και πάλι για λίγα λεπτά.
Μπορεί πριν λίγο καιρό να πνιγόταν αλλά έφτασε και πάλι η εποχή που θα ανασάνει.Ακόμα και ο ουρανός φαίνεται να μην της κάνει παρέα σήμερα αλλά δεν πειράζει, θα της κάνω εγώ, έστω για λίγο.
Ελαφρώς πιο σκοτεινή και με την χαρακτηριστική μελαγχολία που της ταιριάζει απόλυτα εξακολουθεί να χαμογελά και να με γοητεύει.
Ασυνόδευτη, μοναχική και ίσως λίγο ξεχασμένη καταφέρνει και πάλι να με γεμίσει, να με μαγέψει, να με ταξιδέψει...Οι μόνοι ψίθυροι εδώ, τα κύματά της, μου κρατούν κι αυτά συντροφιά στο ταξίδι.
Θα την αφήσω για λίγο, αλλά θα επιστρέψω, σύντομα, της το υπόσχομαι...

10 πλοηγήσεις:

Λακων είπε...

Για αρχή "καλώς επέστρεψες".
Η συνέχεια στη συνέχεια.

KitsosMitsos είπε...

Καλή επιστροφή με κάτι που σε ταξιδεύει...

Axis Mundi είπε...

@λακων, Σ' ευχαριστώ πολύ

Axis Mundi είπε...

@kitsosmitsos, Σ' ευχαριστώ, και απλά ενημερωτικά το έκανα πράξη αυτό που είπες :)

prasino liker είπε...

Θα σου ευχηθω καλη επιστροφη ,εδω, στην θαλασσα την αγαπημενη.
Να εισαι παντα καλα.

Cinestef είπε...

Είδες τι μας κάνει, τρομάρα της;
Πέφτει στον έρωτά μας και μετά δεν μπορούμε να την αποχωριστούμε!

Axis Mundi είπε...

@prasino liker, από τις ομορφότερες ευχές που έχω ακούσει. Σ' ευχαριστώ!

Axis Mundi είπε...

@cinestef, αυτά μας κάνει αυτά!! Δεν νομίζω όμως κι εμείς να θέλουμε ποτέ να την αποχωριστούμε, συμφωνείς; :)

Katerina είπε...

μάρεσαν πάρα πολύ οι φωτογραφίες .
όπως και τα σχολια κάτω απο αυτές.

Axis Mundi είπε...

@ocean soul, σ' ευχαριστώ πολύ και καλως ήρθες στην γειτονιά.