6/3/08

Μπλογκοπαίχνιδο μέρος 3ο - Το τραγούδι του "Σ'αγαπώ"

Jamais 2 sans 3 που λένε και οι Γάλλοι, και συνεχίζουμε με το 3ο μέρος των μπλογκ-ωωω-παίχνιδων μετά την ευγενικότατη πρόσκληση της "m" .

Οι κανόνες έχουν ως εξής: "Διαλέγεις ένα ή δυο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες το σ’ αγαπώ στον-ην σύντροφο σου ή κάποιον-α που σε ενδιαφέρει. Σε περίπτωση που επιλέξεις δύο κομμάτια, απαραιτήτως το ένα θα πρέπει να έχει αντρικά και το άλλο γυναικεία φωνητικά. Δεν υπάρχει περιορισμός ανάμεσα σε σόλο καλλιτέχνες ή γκρουπ, βάζετε ότι σας εκφράζει περισσότερο. Προσοχή, οι Prince και Mika θα θεωρηθούν γυναικείες φωνές οπότε αυτόματα η συμμετοχή σας κηρύσσεται άκυρη."

Περιορισμένος από τους παραπάνω κανόνες οι επιλογές μου είναι οι παρακάτω:

Πρώτο τραγούδι (με φόβο): I'm not in love...



Δεύτερο τραγούδι (με θάρρος): The first time ever I saw your face...



Εδώ φυσικά δεν χωράνε υστερόγραφα ούτε επεξηγήσεις μιας και τα τραγούδια μιλάνε μόνα τους :)

Η σκυτάλη στους roadartist, utopia, natalia, surrealist, rain, lockheart, tovene592 και όλους όσους δεν έπαιξαν αλλά και σε όσους θέλουν να ξαναπαίξουν!

34 πλοηγήσεις:

rain είπε...

Χα! Σε πρόλαβα εδώ. Η προηγούμενη ανάρτησή μου από την παρούσα που αφορά το προηγούμενο παιχνίδι που με κάλεσες αφορά το τωρινό παιχνίδι. Καλά ε,μέχρι που μπλέχτηκα κι εγώ!Ελπίζω να κατάλαβες!!!
Απαιχτα τραγούδια και θα το φωνάζω κάθε φορά. Είναι υπέροχος ο έρωτας!!

M είπε...

Δυο ακραία διαφορετικοί τρόποι για να πεις το ίδιο πράγμα... respect!

iLiAs είπε...

...και καλό ερωτικό τριήμερο ;)

Λακων είπε...

Με καθυστέρηση(όπως πάντα) θα απαντήσω στην προηγούμενη πρόσκληση σου.
Την καλημέρα μου και τη συγγνώμη μου για την καθυστέρηση.

Roadartist είπε...

Καλησπέρα κοσμικέ άξονα, και οι δυο επιλογές σου υπέροχες! Ειδικά το πρώτο τραγούδι, αρέσει και σε μένα πολύ :) Ευχαριστώ για τη πρόσκληση, την τίμησα ήδη όπως είδες! :)

Axis Mundi είπε...

@rain, Χα!! με πρόλαβες όντως! και με μπέρδεψες με την φράση σου επίσης! και δεν την γλίτωσες την επανάληψη της πρόσκλησης επίσης!
Χαίρομαι που σου άρεσαν και ναι είναι υπέροχος ο έρωτας όταν έρχεται!

Axis Mundi είπε...

@m, Ακραίοι ναι, μιας και τα ημίμετρα δεν αρκούν κάποιες στιγμές! respect που το πιασες!

Axis Mundi είπε...

@ilias, Ερωτικό δεν ξέρω αλλά καλό τριήμερο και σε σένα! :))
ΥΓ: Εσύ έπαιξες στο συγκεκριμένο;

Axis Mundi είπε...

@λακων, με καθυστέρηση απαντάω κι εγώ όλες αυτές τις προσκλήσεις οπότε μην το σκέφτεσαι καν! Όταν και αν μπορούμε είναι αυτά.
Θα χαρώ να παίξεις και αυτό το τελευταίο όμως κάποια στιγμή. Τι λες;

Axis Mundi είπε...

@roadartist, καλησπέρα καλλιτέχνιδα! Εγω παραλίγο να βάλω το πρώτο το δικό σου στην θέση του δεύτερου που έβαλα. Καλύτερα όμως που τυχαίνει να βάζουμε όλοι διαφορετικά γιατί έτσι έχουμε και περισσότερα ακούσματα!

Unknown είπε...

'Ερωτας.Ουσιαστικό, γράμματα έξι. Τρία φωνήεντα, τρία σύμφωνα. Σαν όμως εκφράζεται, φτιάχνει δικές του λέξεις, εικόνες, σκέψεις. Και το κυριότερο: Δεν έχει φύλο! Λίγοι όμως ξέρουν να τον τιμούν όπως του πρέπει...
Κάνε μια βόλτα κι απ'τον κόσμο μου...
:)

Axis Mundi είπε...

@νεράιδα της βροχής, πανέμορφο αυτό που έγραψες και πολύ αληθινό επίσης.
Σ' ευχαριστώ και καλώς ήρθες στην γειτονιά μας.
Σε επισκέπτομαι αμέσως.

πνευμα είπε...

Όντως θέλει φόβο μα και θάρρος η αγάπη.

Φόβο για να προσέχουμε και θάρρος για να τολμάμε...

Πολύ όμορφες επιλογές

Καλησπέρα

patsiouri είπε...

"οι Prince και Mika θα θεωρηθούν γυναικείες φωνές "...
Α χα χα χα χα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες και οι δύο επιλογές!! Το "I'm not in love" μου άρεσε πολύ!!:)

Utopia είπε...

Ήρθα να πάρω...οδηγίες για το παιχνίδι!
Σε δουλειά με έβαλες;)
Όμως θα τιμήσω την πρόσκλησή σου...λίαν συντόμως!
Ωραίες επιλογές και οι δύο!!!
Καλή σου νύχτα!!!

tovenito είπε...

άξονα σε ευχαριστώ. με τιμά η πρόσκλησή σου αλλά έχω ήδη αρνηθεί παρόμοιες προσκλήσεις και είμαι αναγκασμένος να μη συμμετέχω σε αυτή. σου απαντώ από μένα. thanx again!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

το "σ'αγαπώ", είναι από μόνο του τραγούδι...
σε όποιον στίχο και να μπει,
η μουσική του είναι δυνατή...

καλησπέρα!

Dr_MAD είπε...

Εγώ με αυτά θα έπεφτα στάνταρντ! χαχαχα

PS: Την αρτίστα την κάλεσα κι εγώ χιχι

Καλό ΠΣΚΔ ;-)

APSOY είπε...

Μ' άρεσε ο διαχωρισμός αυτός
"με φόβο"/"με θάρρος"
:D

Σπύρος είπε...

Αγαπητέ AXIS MUNDI σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση ....σε τοποθέτησα στους bloggers που με προσκάλεσαν μετα την ενημερωση σου ότι μου είχες στειλει και εσυ πρόσκληση. ...

Πολύ καλές οι επιλογές σου ...

Καλημέρα καλά να περασεις

Natalia είπε...

πολυ sentimental κομμάτια...

ευχαριστώ για την πρόσκληση
θα ανταποκριθώ συντόμως

Axis Mundi είπε...

@πνευμα, και φόβος και θάρρος ανάλογα την στιγμή και την περίπτωση κάθε φορά. Χαίρομαι που σου άρεσαν, σ' ευχαριστώ!

Axis Mundi είπε...

@patsiouri, οι κανόνες δεν ήταν δικοί μου!!! :) Άλλωστε prince άνετα θα μπορούσα να βάλω κάποιες διαχρονικές κομματάρες! Purple rain, purple rain!

Axis Mundi είπε...

@akon, κι εμένα! :)) είναι απο τα τραγούδια που λένε "σ' αγαπώ" μέσα από άρνηση που προκαλείται από φόβο η υπερηφάνεια.

Axis Mundi είπε...

@utopia, έεετσι, σε δουλειά να βρίσκεσαι!!! θα περιμένω να δω/ακούσω τις επιλογές σου!
Καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@tovene592, απόλυτα σεβαστό και κατανοητό! Εγώ σ' ευχαριστώ.

Axis Mundi είπε...

@η σκέψη της καρδιάς, συμφωνώ απόλυτα! πολλές φορές πιστεύω πως και μια μελωδία χωρίς λόγια μπορεί να εκφράσει τα ίδια ακριβώς συναισθήματα.
Καλησπέρα

Axis Mundi είπε...

@mad, μη μιλάς για πτώσεις και είναι και επίκαιρο.
Την ποια κάλεσες;
Χαίρομαι που σου άρεσαν madενιε, καλό σου βράδυ

Axis Mundi είπε...

@apsoy, αντιθέσεις που λένε το ίδιο πράγμα. Σ' ευχαριστώ! καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.

Axis Mundi είπε...

@lockheart, σ' ευχαριστώ εγώ :)
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές μου. Και οι δικές σου πολύ καλές στο σχολίασα και στην γειτονιά σου.
Καλό βράδυ lock :)

Axis Mundi είπε...

@natalia, και να φανταστείς πως μου βγήκαν αυθόρμητα. Ίσως άλλη στιγμή να μου έβγαινε κάτι σε πολύ διαφορετικό ύφος. Θα περιμένω να δω τις επιλογές σου :)
Καλό σου βράδυ

Utopia είπε...

Γείτονα,αποστολή...εξετελέσθη!!!
Άλλα αντ΄άλλων έκανα(είπα να παίξω λιγάκι παραπάνω),σόρρυ!!!
Καλή σου νύχτα:)

Axis Mundi είπε...

@utopia, γειτόνισσα έρχομαιιιι να δω τι έκανες!!!