29/2/08

Μπλογκοπαίχνιδο μέρος 2ο - 7 μείον μου

Ανταποκρινόμενος και πάλι σε ένα νέο μπλογκοπαίχνιδο μετά την ευγενική πρόσκληση των natalia και roadartist (αν ξέχασα κάποιον ας με συγχωρέσει), το όποιο αυτή τη φορά έχει ένα ελαφρώς πιο προσωπικό ύφος αφού με καλεί να εξωτερικεύσω 7 μειονεκτήματα του χαρακτήρα μου.

Δύσκολο παιχνίδι γιατί πιστεύω πως κανείς μας δεν έχει μόνο 7 μειονεκτήματα αλλά θα προσπαθήσω να επιλέξω τα πιο σημαντικά.

1. Αναλύω πολύ τα πάντα, από τα πιο μικρά μέχρι τα πιο σημαντικά ψάχνοντας απαντήσεις σε οποιοδήποτε παραμικρό ερώτημα κι αν έχω ακόμα κι αν γνωρίζω πως δεν υπάρχει καθαρή απάντηση.

2. Δεν συγχωρώ ποτέ το ψέμα ιδίως όταν προέρχεται από δικούς μου ανθρώπους ακόμα κι αν αυτοί το είπαν για να με προστατεύσουν η για να μη με πληγώσουν και ακόμα κι αν μου ζητήσουν συγνώμη. Την απόλυτη ειλικρίνεια την θεωρώ ως βασικό θεμέλιο και κανόνα στις σχέσεις μου με κοντινούς μου ανθρώπους.

3. Είμαι απαιτητικός από άτομα που βρίσκονται στο στενό και άμεσο περιβάλλον μου. Περιμένω από αυτά να τηρούν τις "προδιαγραφές" θέτοντας όρους αμοιβαίου σεβασμού και κατ' επέκταση της απόλυτης ειλικρίνειας στα πλαίσια της ανθρώπινα φιλικής συμπεριφοράς.

4. Απογοητεύομαι αν προκύψει το παραπάνω. Και η απογοήτευση για μένα είναι μάλλον το χειρότερο συναίσθημα γιατί ξέρω πως όταν με βρει δεν υπάρχει επιστροφή όσο άδικο κι αν μπορεί να είναι αυτό.

5. Κρύβω πολλές φορές τα συναισθήματα μου σε μια εγωιστική απόπειρα προστασίας του εαυτού μου όπως και αντίστοιχα Σβήνω και κόβω μαχαίρι συναισθήματα που ΣΕ ακραίες περιπτώσεις θα καταφέρουν να με ενοχλήσουν έντονα ή και να με απογοητεύσουν, χωρίς να δίνω συνέχεια αλλά ούτε και να ενδιαφέρομαι να τα επαναφέρω.

6. Είμαι περήφανος, και πολλές φορές γίνομαι σκληρός με τον εαυτό μου όταν η περηφάνια μου θιγεί. Θέλω να είμαι αλάνθαστος και παρόλο που γνωρίζω πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, δίνω υπερβολικά μεγάλη βαρύτητα όταν δω πως σφάλλω.

7. Είμαι επίμονος σε ζητήματα που θεωρώ πως "πρέπει" να λυθούν ακόμα κι όταν αντιλαμβάνομαι πως κάποιες φορές καταντάει κουραστικό. Δεν θέλω να υπάρχουν σύννεφα και θολές καταστάσεις και καταβάλω (και εξαντλείω) κάθε δυνατή προσπάθεια για να τα ξεκαθαρίσω.

8. Ανασφάλειες... α ξέχασα πως οι όροι του παιχνιδιού μιλάνε μόνο για 7 μειονεκτήματα οπότε θα το περιορίσω εδώ.ΥΓ1: τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά καταστάσεις πολύ προσωπικές στις οποίες και δίνω σημασία.
ΥΓ2: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, τα παραπάνω είναι μειονεκτήματα κατά την δικιά μου κρίση.
ΥΓ3: Δεν έχω καταλάβει σε τι ακριβώς μπορεί να οφείλει το παραπάνω παιχνίδι αλλά μπορώ να το δω και ως μια ανοιχτή αυτοψυχανάληση.
ΥΓ4: Και οι 2 παραπάνω εικόνες συμβολίζουν τον "σπόρο της ζωής" / "seed of life", ένα σύμβολο που αποτελείται απο 7 κύκλους και γιατί όχι, 7 μειονεκτήματα.

Η σκυτάλη (χωρίς υποχρέωση) στους : prasino liker, kalynama, m, stereotype, utopia, rain και λακων αλλά και σε όσους δεν έχουν ακόμα παίξει.

25 πλοηγήσεις:

Dr_MAD είπε...

Τόσο απαιτητικός? Bitch! χαχαχαχα Σε τρέμουν οι συνεργάτες σου?

PS: Με έκανες να αρχίσω να ψάχνω για το seed of life. Πάει η σιέστα μου!

rain είπε...

Δεν θα κάνω κριτική στα μειονεκτήματα που αναφέρεις ούτε και θα τα σχολιάσω Και μόνο όμως η καταγραφή τους κάτι θα πρέπει να σου είπε..Εσένα μόνο..

Ευχαριστώ για την πρόσκληση-παρότι με κατέστρεψες,άντε τώρα να σκεφτώ τέτοια πράγματα.δε φτάνουν όλες οι αναρτήσεις της χρονιάς-και θα ανταποκριθώ σύντομα

Roadartist είπε...

Αγαπημένε κοσμικέ άξονε, μέσα απο τα μειονεκτήματα που μας ανέφερες, σκιαγραφείτε ένας χαρακτήρας πολύ αυθεντικός και αξιόπιστος. Συνήθως όσοι είναι αυστηροί με τους άλλους, αυτό φανερώνει ότι είναι ειλικρινείς και οι ίδιοι απέναντι τους. Συνήθως άλλωστε ότι δίνεις, πέρνεις.
Οπότε δεν είναι καθόλου τυχαίο που έχεις τόσους φίλους στη ζωή σου - πέρα απο τη blogόσφαιρα.
Όσον αφορα τις επισημάνσεις στα υστερόγραφα, καλά έκανες και τις ανέφερες, γιατί τελικά και τα πιο αυτονόητα πράγματα χρειάζονται διευκρίνηση για κάποιους :)
Πολύ ωραία και η επιλογή των εικόνων!
Να είσαι καλά, καλό απόγευμα!

iLiAs είπε...

..2 & 3 τα βρίσκω θετικά...(νομίζω τα έχω και 'γω)

...καλό μήνα με πολλές απαιτήσεις και προσδοκίες :)

Natalia είπε...

ευχαριστω για την αποδοχη της προσκλησης

ναι, για αυτον που γραφει τα μειονεκτηματα του ειναι αυτοψυχαναλυση, για τους αλλους που τα διαβαζουν γνωση του χαρακτηρα ενος φιλου γνωστού-άγνωστου...

το 5 σου ειναι δυναμιτης. πώς τα καταφερνεις? θέλω το μυστικό

prasino liker είπε...

Καλησπερα και σε ευχαριστω για την προσκληση.Εχω να απαντησω 7 για σενα και 7 του Thogia.
Οσο για τα δικα σου μια χαρα σε βρισκω.Βεβαια πολλες φορες δεν χρειαζεται πολυ αναλυση στα διαφορα γεγονοτα.Αν προσπαθησεις να μην ρωτας συνεχεια πως και τι θα νιωσεις πιο ελευθερος.Προδιαγραφες ,οροι και ορια δεν υπαρχουν.Σεβασμος ναι συμφωνω.
Καλο σου βραδυ και να ξερεις οτι μειονεκτηματα δεν υπαρχουν.Αυτο που ειναι λαθος για σενα ,για τον αλλον ειναι σωστο.

kalynama είπε...

σε ευχαριστώ για την πρόσκληση... θα ανταποκριθώ άμεσα...


ουφ ουφ... δεύτερη πρόσκληση γι αυτό το παιχνιδάκι... να αποκαλύψω τα μεονεκτήματά μου...

τη βοήθεια του κοινού παρακαλώ...χιχιχι

Καλό σου βραδάκι :-))

konstantinos είπε...

Αυτά που αναφέρεις δεν είναι μειονεκτήματα, πάντως! Να το ξέρεις! Δείχνουν άτομο συνεπές που περιμένει αντίστοιχα και από τους άλλους...

Καλό βράδυ!

rain είπε...

Ok.Ετοιμο!!!

M είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Διαφωνώ λίγο με τον konstantinos - το αν είναι μειονεκτήματα ή όχι μόνο εσύ το ξέρεις, εξαρτάται από το πως επηρεάζουν τη ζωή σου.

Fish-bait είπε...

Το 5 από το σημείο "Σβήνω και κόβω μαχαίρι..." δεν το βρίσκω αρνητικό. Το πιό πάνω κομμάτι του ναι, αλλά αυτό όχι. Μπορείς να μου πεις πως το κάνεις κι εμένα;;;

tovenito είπε...

εμένα δεν μου ακούγονται για μειονεκτήματα πάντως. πιο πολύ σαν οι 7 αρχές πάνω στις οποίες στηρίζεται ο άξονάς σου! φιλιά

Axis Mundi είπε...

@mad, bitch? to my knowledge bitch is a female dog and as far as I know I'm not undergoing any identity crisis whatsoever nor any other crisis for that matter! :))
Ποιους συνεργάτες; αφού στο 1ο υστερόγραφο εξηγώ πως αυτά αφορούν καταστάσεις πολύ προσωπικές! Αν ανέλυα τόσο πολύ και τις επαγγελματικές μου σχέσεις... θα ήμουν mad (το επίθετο όχι το όνομα)! Αχχχ δεν διαβάζεις προσεχτικά mad!!!
Βρήκες τίποτα για το seed of life? είναι πολύ ενδιαφέρον και ας έγινε η σιέστα σου φιέστα!

Axis Mundi είπε...

@rain, είπε και αυτό ακριβώς εννοούσα με την αυτοψυχανάληση. Χαίρομαι πραγματικά που το κατάλαβες αυτό. Σ' ευχαριστώ για την αποδοχή και καταλαβαίνω πλέον πόσο δύσκολο είναι :)

Axis Mundi είπε...

@roadartist, σ' ευχαριστώ για τα λόγια σου και να ξέρεις πως για να είμαι αυστηρός με τα δικά μου άτομα σημαίνει πως τους έχω 1ον σε πολύ μεγάλη εκτίμηση και 2ον σε πολύ υψηλή θέση στη ζωή μου.
Όσο για τα υστερόγραφα, καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς :)
Να είσαι κι εσύ καλά

Axis Mundi είπε...

@ilias, χαίρομαι που εσύ τα βλέπεις θετικά αλλά δεν μπορώ να πω πως χαίρομαι που τα έχεις κι εσύ γιατί εγώ συνεχίζω να τα θεωρώ αρνητικά. Σε μπέρδεψα; :)
Πάντως, το γεγονός πως δεν είμαι ο μόνος κάπως με ανακουφίζει όσο εγωιστικό κι αν ακούγεται :)
Καλό μήνα Ηλία με ακόμη περισσότερες προσδοκίες.

Axis Mundi είπε...

@natalia, με βοήθησες οπότε εγώ θα σ' ευχαριστήσω ;)
Όσο για το 5, ένα θα σου πω... Αυτοματοποιημένο ένστικτο επιβίωσης. Η υποσυνείδητη άμυνά μας η ίδια την χαράζει την συγκεκριμένη διαχωριστική γραμμή.

Axis Mundi είπε...

@prasino liker, έχεις δίκιο και σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Κι ακριβώς επειδή συμφωνώ τα θεωρώ μειονεκτήματα. Μακάρι να ήταν θετικά και για εμένα και για τους άλλους αλλα όπως βλέπεις αρχίζω πάλι και το αναλύω. :))
Στοπ λοιπόν και πάμε παρακάτω!
Καλησπέρες λικεράκι

Axis Mundi είπε...

@kalynama, Σε καταλαβαίνω απόλυτα αλλά εδώ δυστυχώς δεν υπάρχει η βοήθεια του κοινού! μπορείς όμως να διαλέξεις την κουρτίνα νούμερο 3. Βαθιές ανάσες και εκφράσου ελεύθερα, θα δεις κάνει καλό.
Καλησπέρες

Axis Mundi είπε...

@konstantinos, μα γιατί με αμφισβητείς;;; (αστείο).
Σ' ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια αν και ξεροκέφαλος (άλλο ένα μειονέκτημα) που είμαι εξακολουθώ να τα θεωρώ μειονεκτήματα.
Σ' ευχαριστώ και πάλι.
Καλησπέρες.

Axis Mundi είπε...

@rain, έφτασαααα!

Axis Mundi είπε...

@m, έτσι είναι, όπως και με την ίδια λογική είναι φυσιολογικό να τα βλέπει κάποιος θετικά. Τα πράγματα έχουν πολλές γωνίες.
Ετοιμάσου και για ακόμη μια πρόσκληση.. ;)

Axis Mundi είπε...

@fish-bait, ότι κι αν σου πω θα είναι λάθος. Όπως είπα και πιο πάνω αυτό μάλλον βγαίνει αυθόρμητα. Η μόνη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω είναι να μπεις στον αυτόματο πιλότο και να αφεθείς.
Καλησπέρα :)

Axis Mundi είπε...

@tovene592, σ' ευχαριστώ και μάλλον με συμφέρει να το δω έτσι, απλά οι αρχές δεν συνεπάγεται πως δίνουν πάντα θετικό αποτέλεσμα και αυτό ήθελα να τονίσω πιο πολύ.
Καλό βράδυ :)

ολα θα πανε καλα... είπε...

Μερικά από αυτά θα πρέπει όντως να σε δυσκολεύουν γιατί είναι "ζόρικα" μειονεκτήματα.Φυσικά όλοι μας έχουμε μερικά για να πορευόμαστε!Δεν είσαι μόνος.