9/2/08

Μια μέρα χωρίς τηλεόραση - Διαμαρτυρία


Κλείστε την τηλεόραση!
Για μια μέρα, έστω. Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.
Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας.
Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.

Λέμε όχι:
Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.
Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.
Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.
Στις εκπομπές – σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.
Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων.

Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.
Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου. Όλοι μας!

Υ.Γ Αναδημοσιεύστε το στα blog σας. Στείλτε το, με mail στους γνωστούς σας. Ας τους αποδείξουμε οτι δεν ανεχόμαστε άλλο τα "σκουπίδια" τους.

32 πλοηγήσεις:

Roadartist είπε...

Καλησπέρα Κοσμικέ μου άξονα.
Αν και όπως έχουμε ήδη πει .. είναι ουτοπικό, εμείς θα δηλώσουμε τη διαφοροποίηση μας..και όποιος μας ακούσει :-)
Τουλάχιστον ας ακουστούμε :) ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

iLiAs είπε...

..μόνο μία?...συστηματικά χωρίς τηλεόραση ;)

Καλο σαββατοκύριακο :)

konstantinos είπε...

Τηλεόραση δε βλέπω πια...Παρά μόνο επιλεγμένες εκπομπές...Οχετός και σήψη...
Το ζήτημα είναι να τις κλείσουν και εκείνοι που έχουν "μηχανάκια" της AGB...
Το καλύτερο θα ήταν να παραιτούνταν όλοι οι άσχετοι με τη δημοσιογραφία και να ξεραίνονταν οι τηλε-μαϊντανοί/τηλεδικαστές.

Utopia είπε...

...και να ήταν μόνο τα σκουπίδια στην τηλεόραση...
Καλή σου μέρα!:-))

Natalia είπε...

αντε να δούμε, θα καταφέρουμε τίποτα?

εχεις και μια πρόσκληση για το ονειρο (ΟΚ για τις 12 του μηνός :))

? είπε...

ας το κάνουμε ΟΛΟΙ! καλό βράδυ

Haris είπε...

Μάταιη και άσκοπη ενέργεια.

Μετεωρίτης είπε...

ME MEΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΩ
(και να μην σου πω πως θα την αφήσω κλειστή για πάντα!!)

ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

Dr_MAD είπε...

Ετσι μπραβο. Εγώ που δεν έχω είμαι χαρούμενος χιχιχι (και ακτιβιστής φυσικά και ανυποτακτο στοιχείο). Να δουμε μην ιδρώσει το αυτί κανενός

Καλή εβδομάδααα

Miga είπε...

.... για μένα που μπορώ να μιλήσω με σιγουριά, ένα είναι σίγουρο: η τηλεόραση με κοιμίζει!
τώρα οι εκπομπές είναι ανιαρές εγώ κουρασμένη, δεν ξέρω...
μιλάμε μου θυμίζω τον πατέρα μου που κοιμάται στον καναπέ της κουζίνας μπροστά στην tv (τα γονίδια μάλλον)...
άργησα που το διάβασα το ποστ!!! αλλά δεν είδα -κοιμήθηκα μετράει???

καλημέρα!

Axis Mundi είπε...

@roadartist, αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα ακριβώς έτσι! Άσε που εμένα μ' αρέσει η ουτοπία γενικότερα!!! Ας κάνουμε λοιπόν το κομμάτι μας, στο κάτω κάτω και οι λίγοι μπορούν να κάνουν την διαφορά.

Axis Mundi είπε...

@ilias, και συστηματικά! εμένα προσωπικά δεν μου λείπει. Ακόμα και τα ελάχιστα που βλέπω θα είναι η στο λαπτοπ η σε dvd. Για ενημέρωση, νομίζω πλέον πως με το ίντερνετ η τηλεόραση είναι περιττή. Πολλές καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@konstantinos, να ξεραθούν όλοι τους θα συμφωνήσω μαζί σου! Και νομίζω πως αν τους κόψουμε το "νερό" σιγά σιγά θα το καταφέρουμε. Με κάλυψες απόλυτα με αυτό! Καλησπέρα.

Axis Mundi είπε...

@utopia, δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο, δεν είναι μόνο στην τηλεόραση τα σκουπίδια. Απλά η τηλεόραση έχει καταλήξει σε χωματερή πλέον. Και δεν λέει να καθαρίσει με τίποτα. Καλησπέρα.

Axis Mundi είπε...

@natalia, μπορεί να χρειαστεί πολύ παραπάνω από ένα πάτημα του κουμπιού αλλά είναι ένα βήμα κι αυτό.
Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση και ελπίζω να ανταποκριθώ σε σύντομο χρονικό διάστημα.
ΥΓ: τέλεια η μουσική στην γειτονιά σου :)
Καλησπέρα.

Axis Mundi είπε...

@νικος κ., όσοι μπορούμε τουλάχιστον! (που όλοι δηλαδή μπορούμε, έχεις δίκιο).
Καλησπέρα!

Axis Mundi είπε...

@haris, αυτή η φράση θα μπορούσε να περιγράψει πολλές φορές που πριν από μεγάλες στιγμές στην ιστορία, άνθρωποι δεν πίστεψαν στην αλλαγή και στην ελπίδα. Είμαι σίγουρος όμως πως μέσα σου την έχεις κι εσύ την ελπίδα. Τίποτα δεν είναι μάταιο. Όπως είπα και πριν και οι λίγοι είναι ικανοί για να κάνουν την διαφορά. Καλησπέρα

Axis Mundi είπε...

@μετεωρίτης, μετεωρίτη μου να την κλείσεις για να κάνει παρέα στην δικιά μου! Άλλωστε μην ξεχνάμε πως πολλές φορές η τηλεόραση χρησιμοποιείται πιο καλά ως έπιπλο παρά ως συσκευή! συμφωνείς; Εγώ πάντως πρόσφατα της βρήκα καινούργια χρήση. Όταν την ανοίγω και δεν βλέπω κάποιο έργο σε dvd, βάζω ένα dvd με ένα ενυδρείο, χωρίς ήχο και μόνο κάτι εξωτικά ψαράκια να περιφέρονται! Καλησπέρα

Axis Mundi είπε...

@mad, καλησπέρα ακτιβιστή mad! έτσι σε θέλω, πάντα πολεμιστή! Γιατί με κάτι παλαιότερες αναρτήσεις σου θεωρούσα πως είχες κάνει τριβή στα τηλεοπτικά δρώμενα! Χαίρομαι όμως που έκανα λάθος! Και να ΜΗΝ αγοράσεις τηλεόραση ακους;;! :) Καλησπέρες

Axis Mundi είπε...

@miga, μετράει πως δεν μετράει;;; κι εγώ παλιά έβαζα cnn να δω το βράδυ που είναι το απόλυτο υπνωτικό μπορώ να σου πω. Πλέον ακούω μουσική και παρατήρησα καλύτερο ύπνο πάντως. Να το δοκιμάσεις! Καλησπέρες miga :))

πνευμα είπε...

Εγώ πάλι απλά προτίμησα να κάνω ότι κάνω καθημερινά.

Να βλέπω μόνο ότι κρίνω πως αξίζει
γιατί όλα είναι ένα κλίκ μακριά

Την καλησπέρα μου

Λακων είπε...

Εγώ πάντως έχω σχεδόν εγκαταλείψει την ενημέρωση μέσω τηλεόρασης.
Πλέον ενημερώνομαι μέσω ίντερνετ και όχι μόνο απο την Ελλάδα.

Surrealist είπε...

Δεν βλέπω τηλεόραση, κάνει κακό στην υγεία :} ραδιοφωνο-internet

Εφόσον την τηλεόραση την έχεις κλειστή καλά θα είσαι... υποθέτω...

Την καλησπέρα μου :}!!

Miga είπε...

...σήμερα ξύπνησα με την tv ανοιχτή και με πονοκέφαλο!!! να τη θάψω μες στο χιόνι???
καλημέρες!

Sotona Dos είπε...

πρόσκληση κύριε μου...

Utopia είπε...

Την τηλεόραση την κλείσαμε!Σε λίγο θα κλείσουμε και τα pc...Τι λέτε;Καλή η πρόταση;
Καλό μεσημέρι...:))))

Axis Mundi είπε...

@πνευμα, και πολύ σωστά έκανες. Δύναμη!
Καλησπέρες

Axis Mundi είπε...

@λακων, μία απο τα ίδια κι εγώ.. απο indymedia και πάνω.

Axis Mundi είπε...

@surrealist, το ραδιόφωνο είναι σαφώς ανώτερο αλλά μόνο για μουσική το ανοίγω. Για ενημέρωση προτιμώ κυρίως το ίντερνετ.
Η τηλεόραση επιμένω θα παραμείνει ένα απλό έπιπλο στο τέλος :)
Μια πολύ γλυκιά καλημέρα

Axis Mundi είπε...

@miga, τι μου θυμίζεις.. παλιότερα μου τύχαινε πολύ συχνά και φυσικά ξυπνούσα κι εγώ με κεφάλι καζάνι. Σε πιο κανάλι το άφησες αλήθεια; :)

Axis Mundi είπε...

@stereotype, την είδα και ανταποκρίνομαι το συντομότερο δυνατό! Ευχαριστωωωωωω

Axis Mundi είπε...

@utopia, καθόλου απίθανο να γίνει κι αυτό κάποια στιγμή. Αλλα μετά τι; επιστροφή στη φύση; χμ δεν ακούγεται άσχημο πάντως.