29/2/08

Μπλογκοπαίχνιδο με βιβλίο

Τα μπλογκοπαίχνιδα συνεχίζουν!

Το συγκεκριμένο ασυνήθιστο... παιχνίδι έχει τους παρακάτω όρους:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.


"Η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε σοσιαλισμό και καπιταλισμό, υπάρχει τάχα παντού, ο στρατώνας μας δεν είναι τίποτα άλλο από προπύργιο υπεράσπισης του σοσιαλισμού από τους εχθρούς του". Τον ρώτησα με ποιο τρόπο ο διοικητής-παιδάριο υπερασπίζει το σοσιαλισμό από τους εχθρούς του, όταν ακριβώς αυτόν τον ίδιο τον Αλέξη, τον στέλνει δεκατέσσερις μέρες στα σίδερα και φέρεται γενικά στους ανθρώπους με τέτοιο τρόπο που τους μετατρέπει σε πιο φθονερούς εχθρούς του σοσιαλισμού. Ο Αλέξης τότε μου εξομολογήθηκε πως δεν έχει καμιά εμπιστοσύνη στον διοικητή, και πως το φέρσιμό του σαν κομμουνιστή δεν του αρέσει καθόλου.

Το Αστείο - Μιλάν Κούντερα

Ευχαριστώ όσους με προσκάλεσαν στο συγκεκριμένο και με την σειρά μου θα προσκαλέσω 5 άτομα που δεν είχαν ποτέ αυτή την πρόσκληση.

33 πλοηγήσεις:

Roadartist είπε...

Κοσμικέ άξονα παρακαλούμε :) :)
Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο, αλλά θα το έχω στα υπ'όψιν μου και αυτό, ανάμεσα σε άλλα που είδα αυτές τις μέρες στο παιχνιδάκι αυτό στα blogs :) Καλό βράδυ και καλό σκ!

Dr_MAD είπε...

Κανείς δεν ξέφυγε τελικά από το παίγνιο τούτο! Ομολογουμένως πολύ καλή επιλογή. Το βιβλίο αυτό το διάβασα φοιτητής όντας και δε μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον να σου πω την αλήθεια. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, όμως, ίσως θα άξιζε μια προσεκτικότερη ματιά. Βλέπεις έχω ένα κακό συνήθειο να κρατάω σημειώσεις από τα βιβλία που διαβάζω και στο Joke έχω σημειώσει στο τέλος του προσωπικού review μου "???????". Πρέπει να το ψάξω με λίγα λόγια ;-)

Καλό μήνα και καλό ΣΚ

prasino liker είπε...

Διαβασμα!Τελικα ποσο σιωπηλο και μοναδικο ειναι.
Καλο σου μηνα.Ηλθε ανοιξη.

M είπε...

Τον είχα ξεχάσει τον Κούντερα - ευχαριστώ που μου τον θύμισες!

Σπύρος είπε...

Ενδιαφέρον Βιβλίο και πολύ ευστοχο το κείμενο που ανέφερες...Καλο σου μήνα..

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται ενδιαφέρον βιβλίο...

Καλό μήνα:)

kalynama είπε...

Καλό σου μήνα εύχομαι...
με τα ομορφότερα ταξίδια που ένα βιβλίο απλόχερα πάντα μας χαρίζει :-))

rain είπε...

Μμμμ έρχεται και άνοιξη..τα πουλάκια στα δέντρα..η φύση...ξέρω γω..Κουντερα τέτοια εποχή...δε λέω..τι να πω...δεν μπορώ να καταλήξω..anyway..
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ'ΧΕΙς..

Surrealist είπε...

Να σου ευχηθώ καλό μήνα,έστω και με καθυστέρηση, η επιλογή πολύ καλή, "διαφωτιστική" - έξυπνη. Μικρό απόσπασμα με αυτοτέλεια.

Την καλησπέρα μου!!

Utopia είπε...

Ενδιαφέρον φαίνεται...Έχω διαβάσει άλλα του Κούντερα,αλλά αυτό όχι.Στα υπ΄όψιν,λοιπόν!
Καλή σου νύχτα!:)))

Natalia είπε...

διαχωριστικές γραμμές πάντα και παντού...

Κούντερα λοιπόν...

Σ' αυτό το παιχνίδι δεν με κάλεσε κανείς. Να πάρω άραγε τη γενική πρόσκληση που έχεις?

Ιωάννα είπε...

Πέρασα να αφήσω την καλημέρα μου!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

Axis Mundi είπε...

@roadartist, Δεν χάνεις και τίποτα που δεν το διάβασες το συγκεκριμένο :) αλλά ας μην είμαι άδικος, σίγουρα όπως κάθε βιβλίο όλο και κάτι θα βρει να σου δώσει. Με το που βρώ χρόνο θα αναρτήσω και το επόμενο μπλογκοπαίχνιδο :)) ευχαριστούμε και πάλι!

Axis Mundi είπε...

@mad, Κανείς δεν ξέφυγε κανείς κανείς :) Μου λες πως ήταν πολύ καλή επιλογή και μετά μου λες πως δεν σου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον; αποφάσισε mad :))) Παρεμπιπτόντως, πολύ δύσκολο να διαβάζεις Κούντερα όντας φοιτητής, σε παραδέχομαι. Καλησπέρες!

Axis Mundi είπε...

@prasino liker, και πολλές φορές "μοναχικό" επίσης. Ήρθε η Άνοιξη και που διάθεση για διάβασμα τώρα; :) Καλημέρα και καλό μήνα!!!!

Axis Mundi είπε...

@m, καλός και αξιόλογος συγγραφέας αλλά όχι για όλες τις εποχές ;) Κι εγώ ξεχασμένο τον είχα μη νομίζεις, αν δεν ήταν για το συγκεκριμένο παιχνίδι θα βρισκόταν για πολύ ακόμα στο συγκεκριμένο ράφι της βιβλιοθήκης μου :) Καλημέρα m!

Axis Mundi είπε...

@lockheart, εύστοχο πράγματι και πολύ επίκαιρο αν το καλοσκεφτείς. Είδες τι μπορεί να κάνει μια τυχαία σελίδα 123; Καλό σου μήνα και καλή Άνοιξη lockheart :)

Axis Mundi είπε...

@akon, καλό είναι αν και όπως είπα και πριν, λίγο βαρύ γι' αυτή την εποχή. Να το διαβάσεις πάντως αν σου αρέσει το συγκεκριμένο είδος. Καλό σου μήνα akon!

Axis Mundi είπε...

@kalynama, αυτή ήταν ευχή!!! Ταξίδια ταξίδια ταξίδια. Όαση αυτή η λέξη σε όλες τις μορφές της. Καλημέρα Kalynama :)

Axis Mundi είπε...

@rain, δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ μαζί σου! Αλλά τι να κάνω που το παιχνίδι είχε συγκεκριμένες οδηγίες;; Πάντως σε διαβεβαιώ πως δεν το διάβασα πάλι απλά αντέγραψα τις φράσεις όπως έλεγαν οι οδηγίες. Το αμέσως επόμενο βιβλίο ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον αλλά θα ήταν ζαβολιά να το διαλέξω :)) Καλημέρα και καλό μήνα.

Ioanna είπε...

Ωραίο blog! Ωραία ιδέα και το παιχνίδι με το βιβλίο, υπόσχομαι να το παίξω σύντομα! Πρός το παρόν φεύγω για Βρυξέλλες για μια εβδομάδα και καίγομαι να μάθω περισσότερα! Ας πούμε Γάνδη και Μπρίζ είναι αρκετά κοντά ώστε να κάνω μονοήμερες εκδρομές; Θα έχω πέντε μέρες στη διαθεσή μου. Είναι Ο.Κ. 3 μέρες Βρυξέλες και 2 στις αλλές δύο πόλεις; Θα σου ήταν εύκολο σε παρακαλώ να μου απαντήσεις; Το blog μου είναι http://ioanninadailyphoto.blogspot.com .

M είπε...

θες να παίξεις άλλο ένα; :)

Axis Mundi είπε...

@surrealist, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και να φανταστείς πως η επιλογή ήταν τυχαία :) Για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα να πετύχαινα κάποιο άλλο βιβλίο, κάτι πιο σουρεαλιστικό, που να ταιριάζει και με την εποχή. Καλό μήνα κι από μένα!

Axis Mundi είπε...

@utopia, σ' ευχαριστώ! Αν είχα να διαλέξω θα διάλεγα κάποιο άλλο του Κούντερα για να είμαι ειλικρινής. Αλλά δεν βλάπτει να πάρεις μια ιδέα, βιβλίο είναι άλλωστε, κάτι θα δώσει. Καλό μήνα!

Axis Mundi είπε...

@natalia, η γενικότερη πρόσκληση γίνεται επισήμως συγκεκριμένη και σε προσκαλώ εγώ τώρα ονομαστικά στο παιχνίδι! Θα περιμένω να δω τι θα σου τύχει! Καλησπέρα Ναταλία μου

Axis Mundi είπε...

@ιωαννα, Καλημέρα/καλησπέρα κι απο εμένα και καλώς ήρθες! Είδα και το δικό σου αποτέλεσμα στο παιχνίδι και μου αρέσει που όλοι μας πετυχαίνουμε τα "ασχετα" :)

Axis Mundi είπε...

@ioanna, Τυχερή ioanna, οι μέρες είναι υπεραρκετές για να επισκεφτείς και τις άλλες 2 πόλεις. Να υποθέσω διάβασες την ανάρτηση μου για τις Βρυξέλλες; Η πρόσβαση είναι πανεύκολη από τον κεντρικό σταθμό προς όποια άλλη πόλη. Επίσης, μπορείς άνετα να πας και Ολλανδία για μία μέρα. Θα είσαι με αυτοκίνητο η θα μετακινείσαι με τρένο; Όποια άλλη ερώτηση έχεις πες μου. Θα περάσω και απο το μπλογκ σου. Καλησπέρα.

Axis Mundi είπε...

@m, θα το παίξω και αυτό το παιχνίδι! Έλειπα απο το διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και τώρα είδα την πρόσκληση :)) Αποδεκτή λοιπόν και ανταποκρίνομαι το συντομότερο δυνατόν! Σ' ευχαριστώ m, καλησπέρα!

KitsosMitsos είπε...

Ώστε Κούντερα, ε;
Ενδιαφέρον...

Ioanna είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και τα σχόλιά σου. Ναι διάβασα την ανάρτησή σου για τις Βρυξέλλες.Δεν θα έχω αυτοκίνητο! Οπότε να υποθέσω το καλύτερο μέσο είναι το τρένο! Και πολλά σοκολατάκια για το δρόμο, ξέρω.

Axis Mundi είπε...

@kitsosmitsos, Κούντερα αλλά όχι και προτεραιότητα μου! :)) Καλησπέρα!!

Axis Mundi είπε...

@ioanna, πολλά σοκολατάκια αλλά και pommes frites = τηγανητές πατάτες (βέλγικη εφεύρεση βλέπεις)! Επίσης να δοκιμάσεις το carbonnade (κρέας με σάλτσα μπύρας) και φυσικά τα περίφημα τηγανητά μύδια (moules frites).

konstantinos είπε...

Το βιβλίο το είχα διαβάσει στο στρατό και το είχα βρει ενδιαφέρον (συγγνώμη!!)και σκληρό. Ο πρωταγωνιστής είχε τραβήξει τα πάνδεινα! Όπως κι εγώ εκείνη την περίοδο με το όπλο στα χέρια!!