18/3/08

Περίπατος στον μύθο

Λίγο ο καιρός, λίγο η βασανιστική διάθεση για εκδρομή και λίγο η τρέλα του "φύγαμε" της τελευταίας στιγμής, έγιναν οι αιτίες που με ώθησαν σε ακόμα μία απόδραση από την πόλη. Αυτή τη φορά, σε ένα μέρος που ήθελα εδώ και καιρό να επισκεφθώ και που δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία μέχρι... τώρα. Το "θέλω" όμως για ακόμη μια φορά αψήφησε τα όποια εμπόδια (χρόνου, κούρασης, απόστασης) και αποδείχθηκε κινητήρια δύναμη για να το πραγματοποιήσω.
Προορισμός, Βόλος, και κατ' επέκταση το μαγευτικό Πήλιο.
Χώρα του Ιάσονα των αργοναυτών και των κενταύρων ή και χώρα της φύσης, της παράδοσης και του τσίπουρου..
Στον Βόλο μυρίζει καλοκαίρι και μια βόλτα στην κατάμεστη από κόσμο παραλιακή επιβεβαιώνει πως εδώ το άγχος δεν φοριέται αλλά ούτε και φαίνεται να είναι προγραμματισμένο στις ανερχόμενες τάσεις της μόδας. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να το συνηθίσουμε βέβαια αφού ακόμα και το ίδιο μας το περπάτημα, μας προδίδει απροκάλυπτα στο πλήθος.
Η ελληνική επαρχεία όμως θα κάνει και πάλι το θαύμα της και θα μας εντάξει στους πιο ήπιους ρυθμούς της, τους ρυθμούς αυτούς που άλλες φορές ξεχνάμε και άλλες φορές ψάχνουμε απεγνωσμένα να βρούμε μέσα στην καθημερινότητά μας.

Αφήνοντας τον Παγασητικό και την αμφιθεατρική πόλη που τον αγκαλιάζει ανηφορίζουμε προς τα πρώτα χωριά του μυθικού Πηλίου.Εδώ η φύση κυριολεκτικά ζωγραφίζει και η άνοιξη προσθέτει τις δικές της πινελιές.Εινοσίφυλλον το αποκαλεί δικαίως ο Όμηρος, μόνο που ο αέρας αυτός χαϊδεύει και τις αισθήσεις.
Σε κάθε στροφή, το τοπίο μας μαγεύει όλο και περισσότερο. Ρυάκια, πηγές, κυκλάμινα, καταπράσινα μονοπάτια, κρεμασμένα χωριά στο πουθενά... μα πως είναι δυνατόν το Μήλον της Έριδος να ανταγωνιστεί αυτή την ομορφιά;
Η διαδρομή συνεχίζεται με μικρές στάσεις στα παραμυθένια χωριά και η επιθυμία να μπορούσαμε να παγώσουμε τον χρόνο μας γίνεται όλο και πιο έντονη.
Το φιλόξενο Πήλιο μας αποχαιρετά με ένα γλυκό ηλιοβασίλεμα και η τελευταία στάση της διαδρομής θα είναι στα τσιπουράδικα του Βόλου για την απαραίτητη τονωτική ένεση πριν τον δρόμο της επιστροφής.
Φεύγοντας, υπόσχεση και όρκος να επιστρέψω στον μύθο με την πρώτη ευκαιρία.

64 πλοηγήσεις:

tovenito είπε...

τι τυχερός που είσαι άξονα! αυτό που σου είχα πει την προηγούμενη φορά με την οθόνη άκυρο. βρήκα τι λάθος έκανα και είναι τόσο γελοίο που καλύτερα να μην το πω!

M είπε...

Πάλι ζηλεύω! Ζηλεύω που το θέλω σου είναι τόσο δυνατό που αψηφεί τα εμπόδια...

Axis Mundi είπε...

@tovene592, σ' ευχαριστώ αλλά δεν είναι μόνο θέμα τύχης είναι και θέμα θέλησης. Ήμουν τόσο αποφασισμένος να φύγω που και η παρέα να άλλαζε γνώμη θα έφευγα μόνος μου. Όσο για το λάθος τώρα μου κίνησες την περιέργεια και θα σκάσω αν δεν μου πεις!! Άσε που άλλαξα κι εγώ διάφορες ρυθμίσεις για να δω τι φταίει και δεν έβρισκα άκρη :)))

Axis Mundi είπε...

@m, εεε όχι και ζηλεύεις! Πιστεύω πως όλοι μας το "εχουμε" αυτό με την θέληση αρκεί να το αφήσουμε να πάρει αποφάσεις. Σε μπέρδεψα;
Πάντως πίστεψέ με, εμπόδια είχαμε αρκετά ακόμα και το πρωί που ξεκινήσαμε :))) Αλλά εμείς εκεί... πες το τρέλα πες το επιμονή πες το όπως θες :)))

Γκρινιάρης είπε...

Πολύ όμορφα!!! Ωραία εκδρομή! Και ωραίες φωτογραφίες.

Και μπράβο που το θέλω σου υπερνίκησε τις όποιες αναστολές!

Axis Mundi είπε...

@γκρινιάρης, ευχαριστώ, ευχαριστώ και ευχαριστώ. :)
Είναι ωραία η αίσθηση όταν τα καταφέρνω αλλά δεν έχει γίνει ακόμα κανόνας. Το παλεύω όμως :)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
rain είπε...

Α καλά δε το συζητώ! Χτύπησες φλέβα. Δεν είναι υπέροχα? Αυτά τα τσιπουράδικα δεν είναι θεϊκά? Το Πήλιο μαγεία! Πήγες Αι Γιάννη? Αχ αυτό το κρασάκι το νέκταρ των Θεών..κι αυτό το γεφυράκι στην παραλία τουΒόλου..Εφαγες στο μπαλκόνι των Θεών? Αχαχαχ
Φιλιά

patsiouri είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες σου...

Axis Mundi είπε...

@rain, φλέβα ε; σε καταλαβαίνω απόλυτα. Λοιπόν έχουμε και λέμε. 1. Τα τσιπουράδικα είναι θεϊκά! 2. Αϊ Γιάννη δεν νομίζω να πήγα 2. Έφαγα στην Σύναξη των Θεών, το ίδιο είναι;
Στα άλλα όλα συμφωνώ βροχούλα! Μαγεία αυτός ο τόπος. Τώρα δυστυχώς επιστροφή στην πρωτεύουσα (άλλα όχι για πολύ) :)

Axis Mundi είπε...

@patsiouri, Σ' ευχαριστώ, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν :) Καλησπέρα patsiouri

Unknown είπε...

Αποδράσεις...

με όποιον τρόπο κι αν γίνονται, σε αναζωογονούν. Δίνουν ανάσες...

Φυσικά και υπάρχει χρόνος, σαν ξέρεις να τον φτιάχνεις...

Φιλιά...

prasino liker είπε...

Ομορφη πολη ,με υπεροχους ανθρωπους.Ισως βρεθω το Πασχα εκει.Εχομε φιλους οποτε ο Βολος ειναι συχνος προορισμος.Καταπληκτικα τα τσιπουραδικα μια και δεν λεω ποτε οχι.

Equilibrium είπε...

Αχ είμαι τυχερός λοιπόν που μένω στο Πήλιο... :)

Αν κι όποτε έρχομαι Αθήνα, καλή ώρα το 4μερο για να εγκαινιάσω (και καλά!) το MET.tv, μια χαρά περνάω μωρέ :)

Μακάρι να'χες χρόνο να μείνεις μέρες, να σε φιλοξενήσει κάποιος στην τελική, να δεις και τα 24 χωριά του Πηλίου, είναι ένα κι ένα!

Σπύρος είπε...

Ωραιες βολτούλες....μακαρι να μπορουμε να κανουμε συχνά τετοιες εξορμήσεις :)


Έχω ποστάρει το ντοκιμαντέρ ΖEITGEIST, αν δεν το έχει δει ΔΕΣ ΤΟ ! ! ΕΠΕΙΓΟΝ ! αν το έχεις δει θα ήθελα την άποψη σου ! Φιλιά

Surrealist είπε...

Επρέπε κάτι να μας φέρεις...
ένα γλυκό :}}

αλλά έφερες κάτι πιο σημαντικό
τον περίπατο συτον μύθο!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
Έχεις πρόσκληση... σε Blog-game... :}

Axis Mundi είπε...

@νεράιδα της βροχης, "Φυσικά και υπάρχει χρόνος, σαν ξέρεις να τον φτιάχνεις..." συμφωνώ απόλυτα μόνο που πολλές φορές για διάφορους λόγους δεν το αντιλαμβανόμαστε.

Axis Mundi είπε...

@prasino liker, πάσχα;; τώρα ζηλεύω εγώ! Θα είναι υπέροχα αυτή την εποχή. Όσο για τα τσιπουράδικα... πως μπορεί κανείς να αρνηθεί;;; το μόνο δύσκολο είναι κανείς να φύγει!

Axis Mundi είπε...

@equilibrium, είσαι πολύ τυχερός και τώρα καταλαβαίνω την μαγεία που έχει αυτός ο τόπος. Όντως θα ήταν προτιμότερο να είχα περισσότερο χρόνο και δεν σου κρύβω πως για μία ημέρα ήταν αρκετά βασανιστικό μιας και ήθελα να δω τόσα πολλά ακόμα. (δεν ήξερα πως ήταν 24 χωριά στο σύνολό τους).
Θα γίνει όμως κι αυτό, άλλωστε το υποσχέθηκα στον εαυτό μου.
Ώστε εγκαίνια ε; Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας!
Καλησπέρες equi

Axis Mundi είπε...

@lockheart, σ' ευχαριστώ και όπως είπες μακάρι να κάνουμε πιο συχνά τέτοιες εξορμήσεις!

Το Zeitgeist το έχω δει και έχω και κάποια άλλα του ίδιου είδους να σου προτείνω.

Θα περάσω να σου πω την άποψή μου και στην γειτονιά σου.
Την καλησπέρα μου.

Axis Mundi είπε...

@surrealist, παραλίγο να σας φέρω χαλβά Φαρσάλων αφού στην επιστροφή με τα τσίπουρα και την κούραση και την αϋπνία πήρα λάθος δρόμο :)

Την επόμενη φορά όμως θα σε πάρω παρέα για τσίπουρο αν θες, τι λες;

Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση και αφού ξαναδιαβάσω λίγο καλύτερα τους κανόνες θα ανταποκριθώ!

cinderella είπε...

Ήμουν Βόλο και Πήλιο λίγο πρίν τα Χριστούγεννα και θα ξαναπάω μάλλον μέσα σε ένα μήνα περίπου! Μα δεν είναι μαγευτικά μέρη;; Και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!! :))
Καλώς σε βρήκα και μου έφτιαξες τη διάθεση!!

Axis Mundi είπε...

@Cinderella, μαγευτικά "τουλάχιστον"! Φαντάζομαι αν το είδες και χιονισμένο τι υπέροχο τοπίο που θα ήταν... Τελικά αυτό το μέρος πιάνει και τις 4 εποχές . Σ' ευχαριστώ για τα λόγια σου και καλώς ήρθες στην γειτονιά.
Την καλησπέρα μου.

iLiAs είπε...

..και πολύ καλά έκανες..weekend εν όψη, ελπίζω να εχεις ανάλογη συνέχεια :)
Να είσαι καλά :)

konstantinos είπε...

Αυτή την απόφαση να δραπετεύσω για λίγο, την κυνηγώ καιρό τώρα και ακόμη δεν κατάφερα να την πάρω!
Όμορφες και αυτές οι φωτογραφίες! Η φύση και η αρχιτεκτονική της περιοχής δένουν αρμονικά!

Ωραία και η μουσική υπόκρουση!

Roadartist είπε...

Καλημέρα Κοσμικέ άξονα. Πρέπει όντως να είναι μαγευτικό το Πήλιο. Θα φροντίσω κάποια στιγμή να το επισκεφτώ..Λατρεύω τη φύση, σίγουρα τα χωριουδάκια του θα με τρελάνουν...και τα τσίπουρα του..
Ωραίες οι φωτό σου, ειδικά αυτές απο το δάσος με τα δέντρα. Σε μεταφέρουν στο τοπίο..
Να φεύγεις όσο πιο συχνά μπορείς και να μας μεταφέρεις μέσω των posts σου. Φιλιά καλό....4ημερο!!

Λακων είπε...

Παντού τελικά όταν είναι μακριά απο την Αθήνα είναι μια χαρά!

Surrealist είπε...

Γιατί όχι αν είναι για Πήλιο!

Αλλα να μαζευτούμε και άλλοι, να το οργανώσουμε ώστε να έχει και την ομορφιά του και την επικοινωνία, αλλά θα μου πεις και μόνος σου να πας σε ρόπο που μαγεύει είναι σα να είσαι με την μεγαλύτερη παρέα...

Επίσης να σου πώ αν και ακούγεται παράξενο, από καιρό θέλω να πάω Πήλιο, δεν έχω πάει... αν είναι δυνατόν - και όμως,.
Έχω ταξιδέψει σε τόσα μέρη και στο εξωτερικό και δεν έχω πάει στο Πήλιο που το θεωρώ ξεχωριστό... πηγή έμπευσης για πολλούς και τόπο με πολύ καλή ενέργεια.

Ακόμη να πω ότι πω δεν πίνω, διότι όταν πίνω όλο γελάω σαν ανόητη, και αν είναι να πιώ μόνο - αν είναι δυνατόν και πάλι - προτιμώ μαυροδάφνη και όχι πάνω από μισό μικρό μπουκάλι...

Βέβαια αν είναι για τσίπουρα στο Πήλιο... πως ν΄αρνηθώ, εξάλλου κάνουν καλό στην υγεία, δεν είναι τοξίνες... :}}

να ρωτήσω ρακόμελο δεν έχουν?
Μ΄αρέσει η μυρωδιά του ρακόμελου, έχω ζαλιστεί κάποτε μόνο με την μυρωδιά... :}}

Το αποφάσισα, δε θα πιω για να μην πάρουμε λάθος δρόμο :}}!!

Κοσμικέ μου Άξονα, όποτε και αν έχεις την διάθεση για το παιγνίδι, μη νοιάζεσαι, αυτά είναι τα πιο μικρά στη ζωή, σημασία έχει η αληθινή επικοινωνία που όπως ένα μπλογκοπαίγνιδο μας την θυμίζει...

Την καλησπέρα μου :}}!!

Axis Mundi είπε...

@ilias, γουίκεντ εν όψη, με βλέπω μάλλον για συνέχεια όπως είπες! :))) Τι να κάνω.. με έχει πιάσει κάτι σε σύνδρομο φυγής αυτές τις μέρες.
Καλησπέρες iLias!

Axis Mundi είπε...

@konstantinos, Μία απόφαση είναι! Πρέπει να σπρώξεις τον εαυτό σου και όταν την πραγματοποιήσεις θα καταλάβεις πως τελικά δεν ήταν όσο δύσκολο όσο φαινόταν :)
Χαίρομαι που σου άρεσε η μουσική.
Σ' ευχαριστώ και πάλι & Καλησπέρες

Axis Mundi είπε...

@roadartist, να φροντίσεις να το επισκεφτείς το συντομότερο! Βάλτο στα άμεσα σχέδια σου και με το που βρεις τον χρόνο απλά κάντο.
Σ' ευχαριστώ για την ευχή σου, θα προσπαθήσω να την πραγματοποιήσω στο μέγιστο! :)
Την καλησπέρα μου καλλιτέχνιδα ;)

Axis Mundi είπε...

@λακων, παντού όμως! Εγώ σου λέω πως ακόμα και μισή ώρα να φύγεις εκτός πόλης αναζωογονείσαι κυριολεκτικά!
Καλησπέρα και σου εύχομαι και εσένα ένα καλό σαβ/κο (κατα προτίμηση εκτός πρωτεύουσας)

Axis Mundi είπε...

@surrealist, Μέσα!!

Δεν το βρίσκω παράξενο το ότι δεν έχεις πάει ακόμα γιατί κι εγώ τώρα πήγα πρώτη φορά οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα.

Μισό απο το μικρό μπουκάλι μαυροδάφνης;;; Μα αυτό ισοδυναμεί σε 10 μπουκάλια τεκίλας! Αν το ποτό σε κάνει να γελάς θα σε κερνάω περισσότερο!! :))

Ρακόμελο περιέργως δεν έπεσε στην αντίληψή μου γιατί κι εγώ το έψαχνα για να είμαι ειλικρινής, ωστόσο είμαι σίγουρος πως θα υπάρχει στην περιοχή!

Ναι, αυτό με τον σωστό δρόμο είναι προτιμότερο να αποφευχθεί αλλά και η αίσθηση του "πάμε να χαθούμε" έχει την χάρη της συμφωνείς;

Το παιχνίδι θα το παίξω γιατί με ιντριγκάρει και είναι αρκετά πρωτότυπο σε σύγκριση με πολλά άλλα.
Καλησπέρα κι απο εμένα και καλό σαβ/κο!

Angel Vs Life είπε...

meta anarotiesai giati zilevoume... :o)

KitsosMitsos είπε...

Το Πήλιο καταπληκτικό... Τι κρίμα που είναι κοντά στον Βόλο! Χαχα!
Πέρα από την πλάκα, όντως είναι υπέροχο, ειδικά αυτή την εποχή. Πολύ όμορφη η ξενάγησή σου!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω πάει ποτέ, αλλά αν κρίνω από τις photo, είναι τέλεια...
Καλό Σ/Κ:)

Natalia είπε...

μαγευτικό το Πήλιο και τα χωριά του...

όσο για το κλείσιμο της εκδρομής στα τσιπουράδικα?
ελπίζω να ήπιατε και ενα ποτηράκι στην υγειά μας

ολα θα πανε καλα... είπε...

Είναι η πατρίδα αρκετών φίλων και έχω πάει κάμποσες φορές καλεσμένη και στην πόλη του Βόλου αλλά και σε χωριά του Πηλίου.Είναι πράγματι όμορφα.
Καλησπέρα!

kalynama είπε...

θέλω όσο τίποτε άλλο αυτόν τον καιρό ένα ταξίδι... να αλλάξω παραστάσεις, να γεμίσω τις μπαταρίες μου....
να γεμίσω εικόνες και μυρωδιές...

Υπέροχη η ανάρτησή σου.. και οι εικόνες... αχχχχχ..

Καλό σαββατοκύριακο να έχεις. :-))

Dr_MAD είπε...

Καταπληκτική ανάρτηση και δεν την είχα μυριστεί τόσες μέρες :-(

Εχεις μια μαγκιά να μας ταξιδεύεις κάθε φορά όμως... τι είναι πάλι κι αυτό? Ελιωσα και το έβαλα αμέσως στα musts μου ένα ΣΚ εκεί. Πάντα τέτοια S. Πάντα τέτοια!

Ανώνυμος είπε...

σε ζηλευω...ολο εκδρομουλες...
κι η φωτογραφια με τα κεραμυδια ειναι μαγικη...και,αχ ο ουρανος...

Ατθάνα είπε...

νομίζω ότι για έναν κοσμικό άξονα ένα γύρω γύρω όλοι στα όμορφα μέρη μας είναι πιο εφικτό να πραγματοποιηθεί από οποιονδήποτε άλλον! :p
εκπληκτικές φωτογραφίες!
χάρη! η επόμενη ανάρτηση που θα αφορά εκδρομή να αναφέρεται παρακαλώ στην μαγευτική Ευρυτανία!
θα τρελαθείς! στο εγγυώμαι!

φιλάκια :)))

Miga είπε...

είναι ωραία συμφωνώ, αλλά όταν και η παρεούλα είναι καλή τότε είσαι άρχοντας:))
τώρα αυτό με τις φωτογραφίες να το κοιτάξω που δε χρησιμοποιώ ποτέ "φωτομηχανή"??? ή νιώθω σίγουρη ότι δε θα με απατήσει η μνήμη ή είμαι σίγουρη πως θα με απατήσουν και θα θέλω να ξεχάσω!
τα ΄μπλεξα πάλι..
η δουλειά φταίει..
και ξέρω ακριβώς το σενάριο: κάποια εκδρομούλα κάνατε πάλι -και να το καινούργιο φωτοπόστ και τρέχουν τα σάλια μας λέμε!
καλά να περάσετε:)

iLiAs είπε...

..τέτοια ώρα, βλεπω Βόλο και θυμάμαι τσιπουραδικα..είναι η ώρα μου για πιόμα...
..άντε να την "κάνω" σιγά-σιγά..

καλό βράδυ :)

Skouliki είπε...

ωραιες φωτο..καλοπερνας μικρε

GhostHunter είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα...

Να περνάς πάντα όμορφα...

Γωγώ Πακτίτη είπε...

ένας τόπος όπου η γαλήνη
χαιδεύει τις αισθήσεις...

καλό σου βράδυ...:)

Axis Mundi είπε...

@angel vs life, και ακόμα αναρωτιέμαι, και θα συνεχίσω να αναρωτιέμαι!!! Συγκεντρώσου! Καλημέρα.

Axis Mundi είπε...

@kitsosmitsos, Ζήτημα με τον Βόλο;; μα γιατί; :) Πάντως εγώ την συμπάθησα αυτή την πόλη, ειλικρινά :) Το Πήλιο εξακολουθώ να μην μπορώ να το περιγράψω. Θα σου πω απλά πως το μυαλό μου είναι εκεί ακόμα :)
Καλημέρα kitsosmitsos

Axis Mundi είπε...

@akon, να πας με την πρώτη ευκαιρία. Οι φωτός το αδικούν μιας και έχει ακόμα τόσα πολλά που μια κάμερα δεν μπορεί να συλλάβει, κυρίως την αύρα.
Καλή σου μέρα :)

Axis Mundi είπε...

@natalia, Σ' ευχαριστώ :) Ήπιαμε και στην υγειά σας αλλά με μέτρο. Μην ξεχνάς πως μετά είχαμε και δρόμο να κάνουμε :))
Καλή σου μέρα Ναταλία μου.

Axis Mundi είπε...

@όλα θα πάνε καλά, άρα με καταλαβαίνεις γιατί είμαι εκστασιασμένος με την συγκεκριμένη εκδρομή. Είσαι πολύ τυχερή που πηγαίνεις συχνά. Θα το προσπαθώ κι εγώ πλέον, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Καλή σου μέρα και όλα θα πάνε καλά

Axis Mundi είπε...

@kalynama, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Και ξέρω, θα μου πεις "αφού εσύ πήγες"... Αλλά έλα που δεν μου είναι αρκετό και ακόμα βασανίζομαι με το σύνδρομο της φυγής/εκδρομής;
Να πας εκδρομούλα με την πρώτη ευκαιρία και να μας ταξιδέψεις κι εσύ με την σειρά σου εντάξει;;;
Καλημέρα kalynama

Axis Mundi είπε...

@mad, δεν την μυρίστηκες;;; αίσχος, ντροπή! Πολύ σωστά θα κάνεις να βάλεις τον συγκεκριμένο προορισμό στα must σου! Αξίζει!
Καλή σου μέρα madενιε :)

Axis Mundi είπε...

@in the sky, μη ζηλεύεις, ΜΗ ζηλεύεις! Όπως είπα και πριν, τελικά κάθε φορά που κάνω εκδρομή όλο και πιο πολύ θέλω να ξαναφύγω. Ανεξήγητο; ανεξήγητο!
Η φωτογραφία με τα κεραμίδια σε πληροφορώ ελήφθη μετά απο 10 λεπτά αφού πρώτα είχα χαζέψει να κοιτάω αυτή την εικόνα/θέα.
Χαίρομαι που σου άρεσε.
Σ' ευχαριστώ και καλή σου μέρα.

Axis Mundi είπε...

@karyatida, μου άρεσε πολύ αυτό που μου έγραψες :) αλλά επιμένω πως είναι εύκολο και εφικτό για όλους μας. Είμαι σίγουρος πως όλοι μας την έχουμε λίγο πολύ την επιθυμία της εκδρομής άρα μια απόφαση είναι να την πραγματοποιήσουμε!
Σε ότι αφορά την "χάρη"... Τώρα άγγιξες άλλη ευαίσθητη χορδή!
Είχα την τύχη (να επισκεφθώ) και ατυχία (για μία μέρα και για δουλειά) την Ευρυτανία και πιο συγκεκριμένα στο Μοντάνα... Απ' όσα πρόλαβα να δω έπαθα πλάκα με την ομορφιά της περιοχής! Και μετά μου λένε για Ελβετίες κλπ... Λοιπόν μπορεί να μην είναι η αμέσως επόμενη εκδρομή μου όμως σου υπόσχομαι πως θα είναι στις επόμενες! Τώρα με ταξίδεψες εσύ που με έκανες να θυμηθώ το καρπενήσι κλπ... Αχχχχ.
Καλημέρα σου μέρα Καρυάτιδα!

Axis Mundi είπε...

@miga, Η παρέα σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο. Ήμασταν 3 άτομα με την ίδια ανάγκη της απόδρασης την ίδια χρονική περίοδο οπότε τι πιό όμορφο; αυτό με τις φωτογραφίες είναι λεπτό ζήτημα. Συμφωνώ απόλυτα και σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως οι φωτογραφίες μπορούν να αντικαταστήσουν τις εικόνες που μένουν στο μυαλό μας, απλά τυχαίνει να μου αρέσει σαν hobby. Να φανταστείς την μηχανή την κουβαλάω μαζί μου ακόμα και στην αθήνα και βγάζω φωτογραφίες τα άπειρα/άσχετα. Πως να το γιατρέψω μου λες;;
Λοιπόν να μην σου τρέχουν τα σάλια και να ετοιμαστείς κι εσύ για καμιά εκδρομούλα! Άντε αυτός ο καιρός είναι ότι πρέπει!
Καλή σου μέρα migoula!

Axis Mundi είπε...

@ilias, αν η ανάρτησή μου σε έκανε να τα πιεις τότε χαίρομαι διπλά!!! Δεν έχω λόγια. Ελπίζω μόνο να μην οδηγείς μετά ε;;;
Καλημέρα και ευχαριστώ!!

Axis Mundi είπε...

@skouliki, σου άρεσαν ε; Ναι καλοπέρασα αλλά θέλω κι άλλο... :(
Συγγνώμη για την γκρίνια αλλά δεν μπορώ να το παλέψω!
ΥΓ: Το "μικρέ" μου έφτιαξε την ημέρα :)))
Χικ Καλημέρα

Axis Mundi είπε...

@ghosthunter, καλημέρα και σε σένα little ghosthunter! :)
Ευχαριστώ για την επίσκεψη, και μην χάνεσαι ε;;

Axis Mundi είπε...

@γωγώ πακτίτη, τις αγγίζει πράγματι και μας ταξιδεύει ταυτόχρονα. Σ' ευχαριστώ πολύ και καλώς ήρθες στα μέρη μας.
Καλή σου μέρα

geokalp είπε...

ωραία η ξενάγηση!
είναι τόπος που τον ξέρω καλά και είναι για όλο τον χρόνο
ο πασχαλινός καφές στο Μυλοπόταμο είναι μαγευτικός

Cinestef είπε...

Πο πο πο τι μου θύμισες!!!
Με γύρισες πίσω κάτι χρόνια... έχω παρελθόν με Βόλο και Πήλιο.
Ζήλεψα νυχτιάτικα!
Οι φωτό, σούπερ!
;)

Giolanda είπε...

και που να πας προς Αι Γιαννη ( Μουρεσι) .. ΠΑραλία παπά νερό μηνα Ιούλιο.. ¨-)