10/3/08

Όαση τριημέρου

Μακριά από τριώδια και καρνάβαλους η δική μου όαση για το περασμένο τριήμερο στον κορινθιακό:


Όαση συνοδευόμενη του μεγάλου Οδυσσέα Ελύτη:

Ήλιος ο Πρώτος - IV

Πίνοντας ήλιο κορινθιακό

Διαβάζοντας όλα τα μάρμαρα
Δρασκελίζοντας αμπέλια θάλασσες
Σημαδεύοντας με το καμάκι
Ένα τάμα ψάρι που γλιστρά
Βρήκα τα φύλλα που ο ψαλμός του ήλιου αποστηθίζει
Τη ζωντανή στεριά που ο πόθος χαίρεται
Ν’ ανοίγει.

Πίνω νερό κόβω καρπό
Χώνω το χέρι μου στις φυλλωσιές του ανέμου
Οι λεμονιές αρδεύουνε τη γύρη της καλοκαιριάς
Τα πράσινα πουλιά σκίζουν τα όνειρά μου
Φεύγω με μια ματιά
Ματιά πλατιά όπου ο κόσμος ξαναγίνεται
Όμορφος από την αρχή στα μέτρα της καρδιάς.

59 πλοηγήσεις:

rain είπε...

Πρέπει να πέρασες πολύ καλά! Μπράβο και εις άλλα πολλά. Ομορφες φωτό υπέροχοι στίχοι..Καλημερούδια σου

konstantinos είπε...

Τέλεια!
Εναλλακτικός τρόπος να χαλαρώσεις το τριήμερο. Περνάς δίπλα από τα καρναβάλια κι αδιαφορώντας για το νταβαντούρι κατευθύνεσαι προς τη θάλασσα...
Όχι για να "φουντάρεις", αλλά για να ξεκουραστείς!

Utopia είπε...

Εντυπωσιακή απόδραση!!!
Ηδονοβλεψίες όλοι στο ταξίδι σου-ας είναι...
Πάντα τέτοια!
Καλό σου μεσημέρι:-))))

Roadartist είπε...

Καλησπέρα κοσμικέ μου άξονα..
Να μια φορά που δεν θα διαβάσεις να σου γκρινιάζω :)...τυχερός είσαι, καθώς και εγώ αυτό το 3μερο επέλεξα να περάσω ακριβώς όπως και εσύ.. δίπλα στη θάλασσα..
Πανέμορφο ποστ, ο τίτλος τα λέει όλα "όαση"!
Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές, το γαλάζιο της θάλασσας μεθυστικό. Η 3η φωτό με το αλμυρίκι..με πάει σε κατι απο Δονουσα .. δεν ξερω..
:)
Τώρα τι σχόλιο να γράψω για το ποίημα του Ελύτη??? Καταρχήν σίγουρα η καλύτερη επιλογή για το συγκεκριμένο ποστ..
Όποτε διαβάζω κάποιο ποίημα του, ταυτίζομαι τόσο απόλυτα, είναι σαν να κατέγραψε τις σκέψεις μου, οτι θα ήθελα να σημειώσω εγώ! Εύχομαι να συνεχίσεις τα ταξιδάκια τώρα που φτιάχνει ο καιρός..και να μας ταξιδεύεις και εμάς μέσα απο τις αναρτήσεις σου..
Ωχ..κατεβατό μου βγήκε! Σορυ αλλά έκανες το μοιραίο λάθος.. Θάλασσα+φωτο+Ελύτης..

Dr_MAD είπε...

Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Α όμορφες φωτό! Εύγε... Ελπίζω να έιχες και την κατάλληλη παρέα, ε?

Καλή Σαρακοστή αρχηγέ ;-)

tovenito είπε...

γιατί νομίζω ότι κόβονται λέξεις σου; δεν είναι πολύ στενά τα περιθώρια; εκτός αν είμαι τόσο χαζός και κάνω κάτι λάθος.
ωραίες η φώτο. θάλασσα και ξερό ψωμί!

KitsosMitsos είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω! Εγώ ήμουν από την πλευρά της Ναυπάκτου...Εσύ μάλλον απέναντι!
Καλησπέρα.

iLiAs είπε...

Η εικόνα της θάλασσας τα λέει όλα!!

Αυτό είναι τριήμερο!

Ανώνυμος είπε...

Θα πέρασες τέλεια φαντάζομαι....(αν κρίνω από τις φωτογραφίες)

prasino liker είπε...

Αγαπημενη θαλασσα.Αγαπημενος τοπος χαλαρωσης ,ανασυγκροτησης και φυγης απο ολα τα ματαια της καθημερινοτητας.

Σπύρος είπε...

Kαλημέρα αγαπητε...Καλη Σαρακοστή και με το καλό να έρθουν οι άγιες μέρες φιλια :)..βλέπω τέλεια απόδραση έκανες...ευγε

Λακων είπε...

Απο τις φωτογραφίες φαίνεται να πέρσασες καλά σε ένα όμορφο τοπίο!
Με καθυστέρηση αιώνων απάντησα και στο μπλογκοπαίχνιδο.

George Charisis είπε...

Απιστευτο μερος! Εγω ελιωσα δουλευοντας σε μπαρ στην αποκριατικη κοζανη και ακομα δεν εχω ξεμεθυσει!!! Και να σου πω κιολας οτι η εκπομπη Pulse εχει νεο επεισοδιο...!!!

Axis Mundi είπε...

@rain, καλημερούδια rain! πέρασα πολύ όμορφα και πολύ ξένοιαστα. (γι αυτό πήγα άλλωστε). Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό.

Axis Mundi είπε...

@konstantinos, ακριβώς έτσι. Ούτε αντιδραστικό στοιχείο να ήμουν :) Πάντως καταλήγω πως "θάλασσα και πάλι θάλασσα, χειμώνα καλοκαίρι". Και, όχι, το να φουντάρω δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου :)))
Καλησπέρες konstantine!

Axis Mundi είπε...

@utopia, εντυπωσιακή δεν ξέρω αν ήταν , πάντως σίγουρα απαραίτητη! λίγες μέρες και σε ανανεώνουν. Πάντα τέτοια και γιατί όχι, και μόνιμα τέτοια αν μπορούσα :)))
Καλησπέρα γειτόνισσα!

Axis Mundi είπε...

@roadartist, θάλασσα+φωτό+Ελύτης είναι αναμφισβήτητα συνδυασμός που σκοτώνει. Χαίρομαι που δεν γκρίνιαξες αυτή τη φορά αλλά αυτό το χρωστάω στο δικό σου τριήμερο!
Αν σου πω πως πήρα βιβλία μαζί μου για να διαβάσω (σε περίπτωση βαρέμαρας) και δεν άνοιξα σελίδα θα γκρινιάξεις περισσότερο; :)
Άντε περιμένω σχετική ανάρτηση δικιά σου να δω και δικές σου φωτογραφίες απο την απόδραση σου.
Τις καλησπέρες μου καλλιτέχνιδα

Axis Mundi είπε...

@mad, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Παρέα καλύτερη απο την θάλασσα για μένα δεν υπάρχει madένιε!!!!

Axis Mundi είπε...

@tovene592, Θάλασσα και πάλι θάλασσα!!!
πρώτη φορά το ακούω αυτό με τις λέξεις. Κόβονται στο πλάι εννοείς; Εγώ ολόκληρες τις βλέπω. Σε τι ανάλυση έχεις την οθόνη σου;

Axis Mundi είπε...

@kitsomitsos, άρα κι εσύ στον κορινθιακό ε; Εγώ ναι απέναντι, έβλεπα την Ναύπακτο απο μακρυά :)) Μια χαρά κι εσύ :))
Καλησπέρες

Axis Mundi είπε...

@ilias, όλα όμως! Μακάρι το τριήμερο να ήταν μόνιμο, μόνο αυτό θα σού πω. Είναι αχόρταγη η θέα, και η μία φωτό είναι απο το μπαλκόνι μου.
Καλησπέρες iLias!

Axis Mundi είπε...

@akon, τέλεια αν και λίγο :( αλλά οκ, δεν θα είμαι αχάριστος, από το τίποτα αυτό είναι σίγουρα πολύ!
Την καλησπέρα μου.

Axis Mundi είπε...

@prasino liker, "Αγαπημενη θαλασσα.Αγαπημενος τοπος χαλαρωσης ,ανασυγκροτησης και φυγης απο ολα τα ματαια της καθημερινοτητας."

Το παραπάνω κειμενάκι σου Χ 2
Με κάλυψες απόλυτα.

Axis Mundi είπε...

@lockheart, Καλησπέρα και καλή Σαρακοστή επίσης. Αν δεν έβλεπα τους χαρταετούς σε διαβεβαιώ δεν θα θυμόμουν πως ήταν όντως καθαρά δευτέρα. Τόσο χαμένος / ξεχασμένος ήμουν.
Σ' ευχαριστώ και ανταποδίδω.

Axis Mundi είπε...

@λακων, ήταν υπέροχα μόνο και μόνο απο το τοπίο. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό.
Έρχομαι να δω την απάντηση στο παιχνίδι :)))
Καλησπέρα απο εδώ.

Axis Mundi είπε...

@gavakas, ώστε Κοζάνη ε; αν και δεν έχω πάει ακόμα (δυστυχώς) έχω ακούσει πως έχουν πάρα πολλά έθιμα για τις απόκριες. Θα έλιωσες σίγουρα με το ξεφάντωμα :))).
Την άκουσα την καινούργια σου εκπομπή, μου άρεσαν οι μουσικές επιλογές σου!

Ανώνυμος είπε...

ουρανοι**ελυτης...ο τελειος συνδιασμος....

ποσο σε ζηλευω//

M είπε...

Οι φωτογραφίες σου μου μεταφέρουν μια αίσθηση γαλήνης... ζηλεύω λίγο :)

Utopia είπε...

Κάθε απόδραση είναι εντυπωσιακή,ειδικά όταν συνοδεύεται με στίχους του Ελύτη:-)

If...ιγένεια είπε...

Μας ταξίδεψες, πανέμορφες οι φωτογραφίες..

kat. είπε...

φανταστική παραλία..
έχω θεματάκι με την θάλασσα!
με φτιάχνει στο λεπτό!

Axis Mundi είπε...

@in the sky, τέλειος ο συνδυασμός αλλά όχι και απρόσιτος! μια βόλτα σε παραθαλάσσια περιοχή κάνει θαύματα.
Σ' ευχαριστώ, την καλησπέρα μου

Axis Mundi είπε...

@m, όντως γαλήνη εισέπραξα κι εγώ εκεί. Μη ζηλεύεις, δεν είναι δύσκολο!!! (έτσι δεν είναι;)

Axis Mundi είπε...

@utopia, ο Ελύτης ήξερε πολύ καλά πως να μας κάνει να αποδράσουμε. Και δικαίως, αφού είχε πολλές πηγές έμπνευσης όπως η θάλασσα...

Axis Mundi είπε...

@if.. ιγένεια, Σ' ευχαριστώ if μου, να φανταστείς ταξιδεύω ακόμα εκεί νοητά αυτή τη στιγμή...

Axis Mundi είπε...

@kat, εγώ να δεις! φαίνεται;;; :)
Το κακό είναι πως δεν την χορταίνω... Υπάρχει θεραπεία και γι αυτή την πάθηση;;

Surrealist είπε...

Καλέ μου φίλε, "ζήλεψα" , υπέροχο τοπίο, αίθηση και πιο πολύ η θάλασσα, όπως την είδες σε τέτοιες στιγμές της...
Η φωτογραφίες σου υπέροχες και το εννοώ το φως και τα χρώματα, ο Ρλύτης φυσικά ταιριαστός "φως"... !!

Σ΄ευχαριστώ πολύ, την καλησπέρα μου!

Surrealist είπε...

Σημείωση:

Ελύτης εκ παραδρομής έγραψα Ρ....
ευχαριστώ!

Σπύρος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ :)

Miga είπε...

ωραίες εικόνες!
αλλά και πάλι αναφέρω ότι στην εποχή μας δε σου χαρίζεται τίποτε..έτσι κι ο ελεύθερος χρόνος: περιορισμένος...
γι΄ αυτό χαίρομαι που πέρασες καλά)))


α, να το σχολιάσω συτό τώρα με τη νοοτροπία των Ελλήνων που πλακώνονται κάθε γιορτές, τριήμερα όλοι μαζί παστοί στην εθνική???
αλλά πάλι τι χρωστάνε κι αυτοί που οι δουλειές είναι έτσι...(πχ miga= κενό-διακοπές μόνο αρχές Αυγούστου , το παίζω δημόσιος υπάλληλος!!)
πάντως το μήνυμα είναι: κλέβουμε χρόνο, περνάμε καλά, χαλαρώνουμε για να αντέχουμε την ώρα της επιστροφής στην καθημερινότητα !!

τα είπα όλα μαζεμένα σήμερα..
και κατάλαβα ότι ξύπνησα διαφορετικά ...
καλημέρες)

Angel Vs Life είπε...

skeftomai poso kalyteroi anthropoi tha eimastan oloi an kathe evdomada eixe mesa tis ena triimero...

kat. είπε...

η γιατρειά είναι να πηγαίνεις κοντά της όσο γίνεται πιο συχνά!

πνευμα είπε...

Ναι αυτό θα πεί όαση!

Καλησπέρα Κοσμικέ άξονα

Axis Mundi είπε...

@surrealist, αγαπημένη μου σουρεαλίστρια σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες. Όπως είπες κι εσύ, χρώμα και φως... αυτά είναι που κάνουν οτιδήποτε μαγικό.
Ο Ελύτης επίσης χρώμα και φως.
Δεν μου άφησες όμως ποίημα αυτή τη φορά... να παραπονεθώ;
Σ' ευχαριστώ και πάλι και καλό σαβ/κο σου εύχομαι.
ΥΓ: Ετοιμάζομαι και πάλι για μια σύντομη απόδραση και ελπίζω σε λίγες μέρες να την μεταφέρω εδώ.

Axis Mundi είπε...

@lockheart, Την είδα και σ' ευχαριστώ. Πολύ ωραίο παιχνίδι και θα προσπαθήσω ν' ανταποκριθώ άμεσα.
Ευχαριστώ και πάλι :)

Axis Mundi είπε...

@miga, αγαπητή μου miga έχεις απόλυτο δίκιο. Κι επειδή όλοι μας πάνω κάτω έχουμε περάσει περιόδους που πνιγόμαστε από μια ρουτίνα η και από την ίδια την καθημερινότητα χωρίς να μπορούμε να ξεφύγουμε, είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να κλέβουμε χρόνο και να τον αξιοποιούμε στο μέγιστο.
Αυτές οι στιγμές είναι που αξίζουν και η διάρκειά τους τελικά έχει δεύτερη σημασία.
Σε ότι αφορά την κίνηση, στάθηκα αρκετά τυχερός γιατί έφυγα νωρίτερα και έτσι απέφυγα την κονσερβοποίηση :)
Αλλά η κίνηση σε προσωπικό επίπεδο δεν με ενοχλεί και τόσο γιατί είναι κι αυτή μέρος της απόδρασης ;) Άσε που υπάρχουν και λύσεις που κάνουν το μποτιλιάρισμα μια ευχάριστη εμπειρία :)
Καλο σαβ/κο migitsa

Axis Mundi είπε...

@angel vs life, συμφωνώ αλλά σκέψου πόσο καλύτερα θα ήταν αν είχαμε μονίμως διακοπές!! συμφωνείς; Καλο σαββατοκύριακο angel

Axis Mundi είπε...

@kat, ε ναι λοιπόν, θα ακολουθήσω την συμβουλή σου και αύριο θα κάνω μια μικρή μονοήμερη εξόρμηση για να πάω και πάλι κοντά της. Αυτή τη φορά εντελώς διαφορετικός προορισμός!

Axis Mundi είπε...

@πνευμα, όαση ήταν και άσε, γιατί ακόμα εκεί είμαι...
Καλό σαβ/κο σου εύχομαι πνευμα μου και ελπίζω με αντίστοιχες οάσεις :)

APSOY είπε...

Ζήλεψα.
Ω, ναι!

Ατθάνα είπε...

έχω κι εγώ όαση! :)
karpenisland uber alles!
θύρσος και γλυκό κρασί στο πράσινο!

καλησπέρες :))

Unknown είπε...

Αποδράσεις που όσο σύντομες και να 'ναι, αφήνουν σημάδια που μένουν.
Την καλησπέρα μου
Φιλιά...

Natalia είπε...

μια χαρα περασες βλέπω με θέα τον Κορινθιακό

κι ο Ελύτης ταιριάζει γάντι

ευχαριστώ για τις προσκλησεις, ανταποκριθηκα και στις δυο

καλησπέρα monsieur

Axis Mundi είπε...

@apsoy, ε όχι και ζήλεψες! :)) Καλημέρα αψού!

Axis Mundi είπε...

@karyatida, alles gut!! τέλεια η δικιά σου!!! κάπου εκεί (δηλαδή καμία σχέση) ήμουν κι εγώ προχτές! Σε λίγο θα αναρτήσω.

Axis Mundi είπε...

@νεράιδα της βροχής, ακριβώς έτσι είναι. Δεν παίζει ρόλο η διάρκεια αλλά κυρίως η ίδια η απόδραση! Σ' ευχαριστώ, καλή σου μέρα.

Axis Mundi είπε...

@natalia, ήταν πράγματι πολύ όμορφα και "εμπνευσμένα" εκεί. Σ' ευχαριστώ που δέχτηκες τις προσκλήσεις, έρχομαι και στην γειτονιά σου σε λίγο να τα πούμε και απο εκεί.
Καλημέρα nat :)

kalynama είπε...

θάλασσα... θάλασσα...
πανέμορφες οι εικόνες σου..

αχχχχχ.. ταξίδεψα.. και το είχα πραγματικά ανάγκη.

Καλό σου απόγευμα

Axis Mundi είπε...

@kalynama, αυτό που λες με χαροποιεί ιδιαίτερα. Χαίρομαι πραγματικά που ταξίδεψες παρέα. Θάλασσα = ταξίδι αναμφισβήτητα.
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.
Την καλησπέρα μου.