16/10/08

Για όσους...

Μπορεί η συχνότητα και ο ρυθμός της τροχιάς να επιβραδύνθηκε για κάποιο διάστημα αλλά ο άξονας συνεχίζει να γυρίζει.

Η ξαφνική και χωρίς επίσημη ανακοίνωση απουσία μου τους τελευταίους μήνες έγινε κυρίως υποσυνείδητα και όχι μελετημένα αφού ούτε εγώ κατάλαβα πότε σταμάτησα να γράφω.

Είναι στιγμές όμως που οι διάφορες καταστάσεις που βιώνουμε συσσωρεύονται τόσο όσο να χρειαζόμαστε ένα μικρό διάλειμμα από τα πάντα για να μπορέσουμε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στην εσωτερική μας ανασυγκρότηση.

Μπορεί να μην λύθηκαν τα πάντα και κάποιες καταστάσεις να παραμένουν δύσκολες όμως το διάλειμμα μου έκανε καλό μιας και είμαι και πάλι εδώ, με όρεξη να αντλήσω δύναμη και με διάθεση να συνεχίσω και να αντιμετωπίσω.

Επιστρέφω λοιπόν και πάλι στην ίδια γειτονία με περισσότερη όρεξη για "ταξίδια" έμπνευσης και έκφρασης.

21 πλοηγήσεις:

konstantinos είπε...

Καλώς ήλθες πίσω, αγαπητέ Άξονα!
Ελπίζω όλα βίωσες να σε ωφέλησαν και να είσαι ανανεωμένος!
Που είσαι, δηλαδή, όπως γράφεις!
(θα προλάβω να είμαι ο πρώτος που θα σε υποδεχτεί;)

konstantinos είπε...

Είμαι!!!
Έφυγε κι αυτό το άγχος!

Καλό βράδυ...

Natalia είπε...

τυχαια μπηκα...

καλώς επέστρεψες στα λημέρια μας

KitsosMitsos είπε...

Καλή επιστροφή, λοιπόν...

roadartist είπε...

Να πω ότι δεν έλειψες?
Έλειψες...και πολύ..
Αυτή τη φορά εύχομαι να μείνεις εντός..και εκτός blogging.. :)
Φιλάκια και περιμένουμε να μοιραστούμε και πάλι..σκέψεις, προβληματισμούς, συναισθήματα, εικόνες.. οτι εσυ θες :)

tovenito είπε...

για όσο γυρίζει ο άξονας ακόμη..
εδώ είμαστε εμείς!

geokalp είπε...

κι από εμένα, καλή επιστροφή!

Ατθάνα είπε...

έλα βρε άξονα και χάσαμε την ισορροπία μας, νομίζαμε ότι γυρίζαμε αλλά στο ίδιο μέρος μέναμε!
εύχομαι να απέδωσε καρπούς η ανασυγκρότηση!
καλώς ήρθες ξανά!

φιλιά :))

Axis Mundi είπε...

@konstantinos, Καλώς σας βρήκα και πάλι και σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου. Πράγματι, αυτά που βιώνουμε, είτε είναι θετικά η αρνητικά πρέπει εκ των υστέρων κάπου να μας ωφελούν. Και ναι, πρόλαβες και είσαι ο πρώτος που με υποδέχτηκες :))))

Axis Mundi είπε...

@natalia, τίποτα δεν είναι τυχαίο! Είναι πολύ ευχάριστο να σας ξαναδιαβάζω! Σ' ευχαριστώ!

Axis Mundi είπε...

@kitsosmitsos, Σ' ευχαριστώ πολύ :)))

Axis Mundi είπε...

@roadartist, Έλειψα αλλά μου λείψατε κι εσείς!! :))
Σου υπόσχομαι πως θα παραμείνω εντός και εκτός αυτή τη φορά! Έχεις τον λόγο μου :)
Άλλωστε εσύ ξέρεις πως η επιστροφή μου ήταν εξίσου ξαφνική :)))
Σε φιλώ

Axis Mundi είπε...

@tovene592, αυτά τα λόγια σου = ώθηση στην τροχιά μου :)
Σ' ευχαριστώ πολύ

Axis Mundi είπε...

@geokalp, Σ' ευχαριστώ πολύ geo!!!

Axis Mundi είπε...

@karyatida, το μόνο που με συνδέει με την ισορροπία είναι το όνομα του ζώδιού μου :))))) Ωστόσο, δεν έχω λόγο να μην δεχτώ το κομπλιμέντο και να σ' ευχαριστήσω για τον καλό σου λόγο! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και είναι μεγάλη μου χαρά που σε ξαναδιαβάζω, και εδώ και εκεί!

kat. είπε...

μάλλον η δροσιά των ημερών μας εμπνέει!
και εγώ πριν μια εβδομάδα επέστρεψα! και χαίρομαι πολύ! όσο για τίποτα άλλο!

Dr_MAD είπε...

Ελα βρε άξονα, μαύρα μάτια κάναμε! ελπίζω όλα να πήγαν κατ'ευχήν. Αλλωστε the truth is out there ;-}

Axis Mundi είπε...

@kat, ούτε συνεννοημένοι να είμασταν δηλαδή!!!! Καλώς ήρθες κι εσύ λοιπόν και ναι, μοιράζομαι κι εγώ την ίδια χαρά!

Axis Mundi είπε...

@mad, δηλαδή από τώρα να σε φωνάζω μαυρομάτη;;; :)))
Σ' ευχαριστώ μαντένιε και να ξέρεις, the truth is in here, ανεξάρτητα τι λένε τα x-files! :))

iLiAs είπε...

..έλειψες σε πολλούς.

Cinestef είπε...

Ακριβοθώρητε Άξωνα,

Κάτι ανάλογο έκαμα κι εγώ...

Καλωσόρισες!